پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

روز اول, استادمون دونه دونه داشت ازمون می‌پرسید دوره کارشناسی برای عربی چی خوندیم و

کلاً چی بلدیم و چه قدر بلدیم

دوستان هم یکی یکی اسم درسایی که پاس کرده بودنو می‌گفتن و 

اسم کتابایی که خونده بودن و مباحثی که روش کار کرده بودن؛ 

و من حتی بلد نبودم اسم کتابارو یادداشت کنم بعداً برم ببینم چیه :|

نوبت من که رسید, استادمون خندید و گفت شمام که دیگه خیلی عربی پاس کردی و 

رفت سراغ نفر بعدی و از اون پرسید

منم دو نقطه خط صاف بودم!


ویرایش دوم: کلاً 10 نفریم 8 تا خانوم 2 تا آقا؛ اون خانومه که پست 334 در مورد نوشتم و اون یکی آقاهه که ارشد الهیات و عرفان داره و این دومین ارشدشه, تو گروه نیستن؛ برای همین آقای پ. نوشته حضرات عالیه :دی

من چرا معلم عربی نشدم؟! به خدا استعدادشو داشتم!

دیشبم روی معادله دیفرانسیل هم‌اتاقیم با 4 تا شرایط مرزری فکر می‌کردم :دی

بزنم به تخته؛ آشپزی و خونه داری و دسر و کیک بدون فر که هیچ, درسم هم خوبه!

حاضر جوابم که هستم:


ویرایش سوم: در راستای کامنت یکی از دوستان, عزیزان دقت کنید که در مکالمه دوم, طرف دختره!!!

ینی تو گروه, دختره بحثو ادامه داد

از مادر زاده نشده پسری که تو پی امش برا من بوس بفرسته (به جز بابایی و داداشی البته)

۹۴/۰۷/۱۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آقای ط.

آقای پ.

استاد شماره 1

امید

بابا

هم‌اتاقی شماره 1

نظرات (۳)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۹ فریال میم
چقده رسمی سوال میپرسه:|
برخوردم
در نیافتم
..... من به استادام ایمیل میزنم همینطوری که حرف میزنم با کمی دوز ادب مثلا اول و آخرش باسلام و احترام و با تشکر ولی وسطاش مدل خودم!
پاسخ:
:))))))) دیگه خودت تصور کن چه جوری فیس تو فیس حرف می‌زنیم :دی
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ خانم الفــــ
سلام/پست های این چند روز رو یه جا خوندم :) اینقده دوس دارم پست ها رو.
همیشه موفق باشی ان شاءلله.میخواستم یکی یکی براشون کامنت اعلام حضور بذارم :) دیدم وقت نمیشه حاضریم رو اینجا زدم :)
پاسخ:
سلام
فدااااااااااااااااااااااااااات قربانت
بوس بوس
دقت کن...تو پی امش بوس هم فرستاده!
ازین بوس قلبیا!
پاسخ:
اولی آقای پ هست
دومی دختره!!!
ینی تو گروه, دختره بحثو ادامه داد

از مادر زاده نشده پسری که تو پی امش برا من بوس بفرسته (به جز بابایی و داداشی البته)