پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

344- ت ن ه ا ی ی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

از دیروز به فایل‌های وُردم دسترسی ندارم 
لابد این اتفاق برای دانشجویی که هر هفته باید تمریناشو تایپ کنه فاجعه است
فاجعه‌تر از اون اینه که وُرد برای من حکم یه وبلاگ شخصی رو داشت
جایی که خودم برای خودم و فقط برای خودم می‌نوشتم و 
قرارمون از همون اول اول این بود که حرفامون که تموم شد دُنت سیو بشه
عادت دارم فکرامو بنویسم
نمی‌دونم خوبه یا بد
حس یه کلاف آشفته‌ی سر در گم رو دارم

۹۴/۰۷/۱۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۳)

اخرش نفهمیدم..تو ک دنت سیو میکردی..اخرش معلوم نیس الان ناراحتی یا نه..اها گفتیی..کلافِ اشفته!
پاسخ:
:|
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ مستر نیمــا .
مشکل از فایل نیست.کرک آفیستو اجرا کن حل میشه
پاسخ:
یه همچین اروری میده:
چقد بدم ازین دهن صاف کردن میاد خدا میدونه:|
پاسخ:
:)
یسری اتفاقات کامپیوتری خیلی بده !!
من از وقتی برگشتم خواباه درگیر یه چیزی بودم تمام تنم یخ کرده بود سرش !!
پاسخ:
خیلی بده
محسن چاووشی می خوند: کلاف سردرگم زندگی مو می‌شکافم می‌شکافم..به عشق تو اونو دوباره از نو می‌بافم می‌بافم.
پاسخ:
و در ادامه میگه:
به فکر من باش که کسی رو جز تو ندارم
حوصله ی این همه تنهایی رو ندارم
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۵ شن های ساحل
منم می نویسم ولی فقط با خودکار و مداد وگرنه این کاموا گره خورد باز نمیشه!...شاید درست نصب نکردی ویندوز چندی؟البته نظر ندم بهتر خودت واردتری
پاسخ:
نه! سه ماه لاینسسش تموم شده
شباهنگ الان خنداوانه رو نگا کن.! باز هم ادب فارسیو اینا!
پاسخ:
حوصله ندارم :|
حوصله خندیدن ندارم
الان هر کی بخنده حس میکنم فحش میده بهم

اگه آدرس ایمیلتون رو برام بفرستید من هم یه فایلی رو براتون میفرستم بدون نیاز به نصب با 2 تا کلیک مشکلتون حل میشه

پاسخ:
ممنون
خودم یه کاریش می‌کنم
نه نخند
ولی حالت ک اومد سر جاش ببینش
واس درسو مشقت خوبه:)
پاسخ:
:) دارم می‌بینم
من لینک میفرستم خودتون دانلودش کنید بعدش میگم چی کارش کنید
پاسخ:
حل شد مرسی
پاک کردم دوباره نصب کردم
متاسفانه سواد کامپبوتریم اصلا خوب نیس که بتونم راهکاری ارائه بدم..
پاسخ:
ممنن عزیز دلم ^-^
سلام
یه ساعته دارم میخونمت:)
خسته نشدم
زیارت عاشورا رو یه مدت طولانی,هر روز میخوندم و واقعا تاثیرش تو زندگیم حس میشد
اگه نیت کردی,دلت قرص
منم دعا کن
پاسخ:
سلام عزیز دلم
صبت به خیر
رمز بقیه پستارم برات فرستادم

التماس دعا
یه اکانت اوت لوک درست کن.فایل هات رو بریز توش..آفیس خیلی خوبی داره
پاسخ:
مرسی
خدا خیرت بده :)
بلد نیستم
بذار بیام دقیق تر بپرسم