پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

حدیث داریم از حضرت امیر که با دوستان خود چنان دوستی کن

که اگر روزی دشمن تو شوند تو را زیان نرسانند 

و با دشمنان چنان دشمنی کن که اگر روزی دوست تو شوند از تو کینه نداشته باشند


+ از هولدن کالفیلدِ عزیز و یارانش بابت لحنم, کامنتم, پستم یا حالا هر سوء تفاهمی عذر میخوام :)

بذارید به حسابِ شرایط نابه‌سامان جسمی و روحی امروزم :)

۹۴/۰۷/۱۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

هولدن

نظرات (۱۰)

:))

بابت آدرس هم برین مترو انقلاب سوارشین بسمت کارگرشمالی اونجا که رسیدین  از مسولین مترو بپرسین آدرسو بهتون میگن.
من تا اینجاش تونستم راهنمایی کنم :))
این آدرسم از دوستان موجود در تهران پرسیدم:))

پاسخ:
مرسی
کارگر شمالی سوار چی بشم؟
مترو کارگر شمالی نداره!
ینی برم مترو انقلاب بقیه شو از مسئولین بپرسم؟
کارگر شمالی چیه این وسط :((((((((((
کارگر شمالی نداره ؟o_O
والا به من گفتن که بهتون بگم مترو انقلاب سوار شین بسمت کارگر شمالی وقتی رسیدین اونجا 
از مسولین آدرس تون میپرسین دیگه :)))


ولی یک کار دیگه هم میتونین بکنین اونم این که گوشیتون نقشه داره ؟ 
چون الان تهران هستی دقیقا چی پی اس تون فعاله از همونجا که الان هستی آدرس مورد نظر رو سرچ کنی 
برات نشون میده که دقیقا کدوم مسیر سرراهته .
یا صبر کن من خواهرزاده ام آنلاین بشه ازش بپرسم چون الان آنلاین نیست چیزی که هست تا کی فرصت دارین 
تا بهتون آدرس دقیق رو ایشالا بدم ؟:))

پاسخ:
آهان... کارگرو الان متوجه شدم
چهارشنبه بعدیه کلاسم
فرصت هست
می‌دونم کجای نقشه است ولی اطرافش برهوته :))))

آخرین راهم اینه که آژانس بگیرم برم
ولی ترجیحم اینه تیکه تیکه برم یاد بگیرم
از کجا میخواین برین بزرگراه کردستان؟ یعنی میخوام مبدأ تون رو بدونم تا راهنماییتون کنم
پاسخ:
میدان آزادی
همون برج, معروفه
تو خیلی خوبی و هولدن هم:دی
عخییی خوشم اومد از جسارتت ! :دی
هردوتون خیلی خوبین و دوستای خوبم می باشید. خدا حافظتون باشه ایشالاااا 
پاسخ:
:)))
تو هم خوبی!
ینی تو خوب تری
و در گام بعد کجای بزرگراه کردستان؟ قبل از ونک یا بعد از ونک؟
پاسخ:
خیابان 64
ونک و اینا حالیم نیست
اگه تا فردا آدرس گیر نیاوردین فردا از بچه ها میپرسم بهتون میگم
راستش من رفتم وبلاگ هولدن از طرف دوست شما کامنت گذاشتم
نمیدونم کار درستی کردم یا نه و نمیدونم اصلا به من ربطی داشت که بیام دخالت کنم و نمیدونم که لحنم درست بود یا نه
فقط تو اون لحظه یه چیز رو میدونستم 
هر چند که در این جریان یه کمی هم به طرف مقابل هم حق میدادم ولی احساس کردم شما یه دخترید که افتادید وسط یه دعوایی که اونا هم احتمالا چند تا پسر و یا دخترن که راه به راه و تند و تند دارن نسبت به شما بد میگن و دارن نسبت به شخصیت شما بد قضاوت میکنن و بهتون تیکه میندازن مثلا میگن خانم نابغه!!! یا یه جمله ی ناراحت کننده ی دیگه که عمرا نباید به دختر گفت رو دارن بهتون میگن مثل این جمله که اعصاب نداری به سلامت! البته به منم گفت به سلامت! ولی چشمم کور دندم نرم من پسرم برام اصلا مهم نیست
و یا یکی دیگه بیاد بهت بگه چرا احساس میکنی خفنی یا یکی دیگه گفته چرا با ما حرف نمیزنی تو رو خدا بیا با ما حرف بزن... انگار یه جورایی داشت مسخرتون میکرد و همین طور وقتی احساس کردم یه کسایی یه مدتیه انگار یه عقده ی حقارتی توی دلشون حس میکنن و دارن به کمالاتی که به خاطرش زحمت کشیدید دارن حسادت میکنن و الآن فرصت خوبیه که براشون پیش اومده تا هر چی میخوان بهتون نسبت بدن مخصوصا این آقا علی که اینقدر بد تیکه مینداخت و دقیقا همین جا بود که احساس کردم شما انگار بین این همه مخالف و حسود و کینه ای تنها موندین و باید یکی بیاد ازتون دفاع کنه یکی با یه ادبیات دیگه نه با ادبیات محترمانه ی شما میدونم زیاده روی کردم ولی چاره ای نداشتم خیلی عصبانی شده بودم منو به خاطر زیاده رویم و ادبیات تندم نسبت به اونا ببخشید واقعا مجبور بودم مثل خودشون باهاشون برخورد کنم
پاسخ:
این کامنتتون منو می‌ترسونه...
ترس از اینکه نکنه آدرسم لو رفته باشه
با فیلترشکن
ناشناس
مدافع حقوق من
میشه بپرسم شما کی هستی؟
همین که بدونم اونی نیستی که فکر می‌کنم برام کافیه...
فیلترشکن؟؟؟
میشه بررسی کنید ببینید آی پی من رو کجا نشون میده؟
پاسخ:
آی پی نمی بینم یه پرچم آبی زرد قرمزه
بعله
این است شاهکار بیان!!!
به امنیت بالاشون مینازیدن؟؟؟
من از هیچ فیلترشکنی استفاده نمیکنم


پاسخ:
شما؟
ببخشید میشه لطفا بهم اجازه بدید تا هویتم مبهم بمونه؟ دوس ندارم توی اینترنت هویتمو آشکار کنم اینجوری خودم راحت ترم ولی اگه برای شما مهمه و شما جور دیگه ای راحت تر هستید من هویتم رو به طور کامل در یه کامنت خصوصی براتون آشکار کنم هر چند بازم دوست ندارم این اتفاق بیفته ولی اگه شما براتون مهمه من هویت و اطلاعات کامل از خودم رو خدمتتون ارائه میدم
فیلترشکن هم ندارم از داخل دانشگاه وصل شدم به اینترنت و آی پی رو مخفی کرده براتون

پاسخ:
:) برام مهم نیست
ببخشید که پرسیدم
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ فانتالیزا هویجوریان
:( ولی ما با هم جنگ نداشتیم تا الان :(
پاسخ:
خب برای صمیمیت بیشتر میخوای از همین الان دعوا و گیس و گیس کشی رو شروع کنیم؟