پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

326- می‌رقصد زندگی...

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

دارم اینو گوش می‌دم (البته من از بیپ تونز خریدم :دی تف به ریا)

از اونجایی که هنوز که هنوزه ایمیلای دانشگاه سابق برای ما هم ارسال میشه,

چند روز پیش دانشگاه مذکور یه میلی فرستاده بود مبنی بر تشکیل کارگاه زبانشناسی رایانشی؛

گرایش من ترمینولوژیه ولی خب یه آه حسرت‌باری کشیدم که کاش منم می‌تونستم شرکت کنم

چند روز بعد, استاد خودمون همون ایمیلمو برامون فرستاد و فهمیدم شرکت برای عموم آزاد است و

ذوق زایدالوصفی وجودم را فراگرفت

ولی...

تازه وقتی به تاریخش دقت کردم فهمیدم 20 ام قرار بود برم خونه و "باید" می‌رفتم خونه...

هیچی دیگه

نمیرم خونه و تو این کارگاهه ثبت نام می‌کنم...

خونه بمونه عاشورا تاسوعا

حالا موندم چی بپوشم :دی

۹۴/۰۷/۱۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 2

دکتر پ. خ.

نظرات (۶)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۶ فریال میم
به به همایشی در دانشگاه ما!
در مورد گویش گیلکی هستم در خدمتتون ( الکی مثلا خیلی گیلکی بلدم )

.................
چه تشابه اسمی ای....محمد بحرانی صدا پیشه ی جناب خان هست:D

پاسخ:
:))) نمی‌شناسم ایشونو

پس شمالی هستی
۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۷ فریال میم
یکی از سرپرست های همین همایشی که میخوای شرکت کنی ، دکتر محمد بحرانی

چند بار خندوانه ببینی از جناب خان خوشت میاد:))))))
پاسخ:
:))) فرصت نمیشه
عهههه اینکه من مشغل زمبه ت کرده بودم بری بخری و تو هم یکی از معدود حرف گوش کن های وبلاگم بودی و رفتی خریدی:دی 

دلم یه همچین سمیناری می خواد خیلی خیلی اصلا
پاسخ:
:))) خب بیا شرکت کن :دی

آره همون آهنگه که مشغول الزمبه ام کردی :))))
فریال شما هم اسم پسر عموم می باشی
یعنی شمالی هم هستی :دی ؟! حیف دختری وگرنه مشکوک میشدم :)))))
پاسخ:
:)))
چرا اسم پسر عموهات این مدلیه؟ :دی
اونای دیگه هم یکی سهیل و اون یکی سام هست:| 
پسر عموی دیگرم نیما :))) 
دیگه میتونی خانواده ی من رو شناسایی بنمایی...اون دو اسم ف و ش خاص هستن! اینا عادین دیگه:دی
پاسخ:
:))))
اسماشونو دوست دارم
ینی جزو اسمای مورد علاقه‌مه
یک سوال
هزینه شرکت در این همایشها عموما چقدره؟ چه این زبانشناسیه چه اون لینکی که جدیدا گذاشتی و تو شریف برگزار میشه؟
پاسخ:
شریف رایگانه
اون قبلی هفته پیش 65 تومن صبح تا عصر