پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

ظهر داشتم برمی‌گشتم خوابگاه, دیدم یه اسمس از هم‌رشته‌ای و هم‌مدرسه‌ای سابقم! دارم که می‌خواسته لیمو بخره و مغازه‌هه بسته بوده و اگه تونستم و اگه زحمتی نبود و اگه سختم نیست و اگه کیفم سنگین نیست یه کیلو لیمو براش بخرم

حالا رفتم مغازه لیموفروشی :دی میگم یه کیلو لیمو میخوام

آقاهه برگشته میگه شش تومنی یا دو و پونصدی؟

من: !!!!! چه فرقی دارن؟

آقاهه: می‌خوای خودشو بخوری یا آبشو؟

من: آهان! :)))))


پ.ن1: بهتر بود می‌پرسید میخوای تنهایی در خفا بخوری یا مثلاً بذاریش جلوی مهمون!

پ.ن2: دیروز آقاهه سیصد تومن خرد نداشته, یه گوجه‌ی کوچولو قد یه نخود گذاشت کنار خیارا :دی

قدیما با 300 تومن خیلی کارا میشد کرد :))))

پ.ن3: برگشتنی, یه آقاهه حدوداً سی چهل ساله تلفنی با دوستش بلند بلند حرف می‌زد

می‌گفت بلاگفا چند وقته فلانه و بهمانه و فلان جا پستش کردم و برو فلان جا!

آن‌چنان حس خوبی بهم دست داد چنان که گویی هم‌وطنمو تو غربت دیده باشم!

کاش اسم وبلاگشم همین‌جوری بلند بلند داد می‌زد شاید آشنا بود خب :دی

پ.ن4: شما این پستارو مدیون اکانت همون دوستم هستید که سرما خورده و براش لیمو خریدم, 

بسته‌ی خودم تموم شده و  اکانتم هنوز فعال نشده!
۹۴/۰۷/۱۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نگار

نظرات (۶)

وااای اصن ی حال خوبی داری بفهمی یکی وب نویسه.
پاسخ:
آره :)))
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ فریال میم
نرخ تورم تک رقمیه خانم جان!
پاسخ:
اینو نگیم چی بگیم! :|
۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ ثریا شیری
وای کل پستت یه طرف اون پ.ن.3 یه طرف... یعنی اگه من تو موقعیتت بودم تا آدرسشو نمیگرفتم ول کن نبودم :))
پاسخ:
:)))) اگه خانوم بود ولش نمی‌کردم...
نکنه مسترنیما بود :)))))
یه کیلو لیمو؟!  با یه کیلو لیمو یه قشون مریض رو میشه 
راه انداخت :) 
ولی من فلافل 100 تومنی یادمه! اممممم پیرایشگاه مردونه هم
300 تومن بود!  هعیییی اون موقع نه تحریم بود نه سانتیفیوژ! 
پاسخ:
:)))) نه بابا کمم هست یه کیلو
سرماخورده هااااااااااااااااااا

الان چنده اونوقت ؟
پاسخ:
3000 تومن
حس پیدا کردن یک پلاک ماشین همشری تو یه شهر غریبو دار :))

* 300 تومان سه بسته آدامس موزی میکنه ,به عبارتی میشود 15 عدد ادامس که میشه بین 15 نفر به طور کامل تعارف کرد :||
پاسخ:
:))))
آره دقیقاً همون حسو داشتم