پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

311- معرفی کتاب - شمیم مباهله

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

هفته پیش یه سر رفته بودم دانشگاه سابقم؛
چند تا دختر روبه‌روی سلف, یه سری کتاب و بسته فرهنگی ارائه می‌کردن و
منم رفتم تو غرفه‌شون و توضیح دادم که برای بازدید از غرفه نیومدم و اومدم مقنعه و چادرمو درست کنم!
به سر و وضعم که سر و سامون دادم, از دخترا تقدیر و تشکر و خدافظی کردم و کیفمو از روی میزشون برداشتم و
یکی‌شون گفت تو مسابقه کتابخوانی شرکت نمی‌کنی؟
منم گفتم آخه من دیگه اینجا درس نمی‌خونم و دارم میرم و
اینام گفتن مسابقه ربطی به دانشگاه نداره و عمومیه
منم سایت مسابقه رو گرفتم که برم ببینم چیه
تازه الان یادم افتاده من قرار بود یه سر به این سایته بزنم
هیچی دیگه...
الان سر زدم و دارم کتابه رو می‌خونم و به سوالاش جواب می‌دم

www.emamat.ir

شمام دوست داشتید شرکت کنید (فقط تا فردا وقت داریدااااا :دی)

اینم جواب سوال اول:

آیه 61 سوره آل عمران - 24 ذی حجه سال 10 هجری

سوال دومش در مورد اصحاب اخلوده, هنوز درست و حسابی نفهمیدم قضیه اخلود چی بوده

وگرنه جواب اینم می‌رسوندم :دی

۹۴/۰۷/۱۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

کتاب

نظرات (۴)

۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۶ شن های ساحل
https://instagram.com/p/uL9bO9ixeT/
فکر کردم ممکن خوشت بیاد :) 
پاسخ:
:) 
قشنگه 
مثل اون انگشتر انار
ولی من از انگشتر متنففففففففففففففففرم
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۴ شن های ساحل
:))))))))) می دونم....کارای دیگه شون هم قشنگه..فقط چون به زبان های مورد علاقه ات بود می دونستم خوشت می اد
پاسخ:
مرسی!
شدت نفرتم از انگشتر از شدت عشقم به این خطوط بیشتره
۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۶ شن های ساحل
یادم باشه چند تا انگشتر دیگه هم نشونت بدم :))))))))...بگردم دنبال النگو و دستبند که دوست داری
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره من عاشق النگو و دستبند طلا و نقره ام
چرا می گی دانشگاه سابقم؟ به آدم حس غریبگی دست می ده :(
بگی شریف بهتر نیست؟
پاسخ:
نمیخوام یه نفر در نگاه اول که میاد وبلاگم کشفم کنه :دی
پروفایلمم برای همین رمز داره