پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

4 سال پیش

آقای ف.: مهندس دارم میرم انقلاب, کتاب نمی‌خوای؟

من: نه, ممنون, راستی من مدارمو با پروتل طراحی کردم گند زد به سیستمم, تو چی کار کردی؟

آقای ف.: من آلتیوم دارم, طرحشو بده, هفته بعد قراره یه سر برم جمهوری مدار تو رو هم سفارش میدم

امروز

آقای پ.: خانم فلانی من الان انقلابم, کتاب لازم ندارید؟

من: نه, ممنون, راستی کتاب کابره ... هیچی ...


دیشب

من: یه کمکی میتونی بهم بکنی؟

آقای ف.: بله, حتماً

من: دنبال یه کتابم؛ هر چی سرچ میکنم پیدا نمی‌کنم terminology theory method and application از کابره

آقای ف.: می‌گردم اگه پیدا کردم واست می‌فرستم


پ.ن: یکی از دخترای طبقه4, رشته اش مشاور خانواده است (مشاوره خانواده هم شد رشته آخه؟)

و منو به عنوان پروژه ارشدش انتخاب کرده که تحلیل و بررسی کنه

اولین فرضیه اش اینه که نه اختلال روحی روانی دارم نه یه تخته ام کمه

میگه به احتمال زیاد عاشق یکی شدی که تو حوزه زبان‌شناسی کار می‌کرد و می‌خوای بهش برسی!!!

در راستای تحقیقات اگر وی به نتایج جدیدی دست یافت, به سمع و نظرتون می‌رسونم


۹۴/۰۷/۰۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آقای پ.

ارشیا

نظرات (۵)

۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ شیمیست خط خطی
چرا به آقای پ نگفتی کتاب میخوای؟
سوژه پایان نامه شدن هم جالبه :))
پاسخ:
نمی‌دونم :|
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۸ خانم الفــــ
:)) نتیجه پایان نامه ش کی معلوم میشه؟ :دی
پاسخ:
:))))) در هاله ای از ابهامه
فکر کنم بهتره موضوعشو عوض کنه
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۷ فریال میم
آقای ف به نظر پسر خوبی میادا ، بهش فکرکن
خخخخخخخخخخخخخخخخ
:|
چرا اینطوری نگاه میکینی ،دلم عروسی مجازی میخواد:|


پاسخ:
آقای ف. همون ارشیاست, حضرت صاحب خط کش :)))))
یه هفته از من کوچیکره, هیچ وجه اشتراکی فکری و فلسفی هم نداریم
اینجا خوبه ؟ برای رمز؟:)
پاسخ:
خوبه :)
مررررسی پاکش کن:)
پاسخ:
:) خواهش می‌کنم