پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

250- سلامتی اونایی که از اسب افتادن ولی از اصل نه

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

خوابگاه فعلی, یه گاز سه شعله برای سی نفر, آشپزخونه و سرویس مشترک برای n نفر!  7 , 8 , 10 تا حموم برای کل بلوک که البته فقط یکی از حموما سالمه! بلوکش 10 طبقه است, 2 تا آسانسور داره, یکیش همیشه خرابه, اون یکی کار می‌کنه کار نمی‌کنه کار می‌کنه کار نمی‌کنه! دیوارارم 10 ساله رنگ نزدیم... تشک؟!!! لباسشویی؟ بالکن؟ سایت؟ کتابخونه؟ نداریم! سه تا سرویس برای دانشگاه داریم, صبح و ظهر و شب! فاصله‌ی خوابگاه تا دانشگاه؟ اممممم... خب یه کم خیلی دوره




خوابگاه سابق, یه خونه‌ی70 متری برای چهار پنج نفر, اتاق خواب داشت, حموم و دستشویی و آشپزخونه و ماشین لباسشویی و بالکن هم داشت, سایت و کتابخونه و اتاق ورزش و آرایشگاه و حتی اتاق موسیقی برای تمرین آلات لهو و لعب هم داشت؛ تختا تشک داشت, خشکشویی و تره‌بار و سوپری و قنادی و قصابی و نونوایی و... فاصله خوابگاه تا دانشگاه؟ 5 مین, فاصله تا ترمینال آزادی؟ 5 مین!!!

خوابگاه جدید نت ندارم

این پست از خوابگاه سابق منتشر میشه

جای شکرش باقیه که اکانت قبلیم غیرفعال نشده و وقتی میرم خوابگاه و دانشگاه سابق نت دارم



چمدونامو از راه‌آهن تحویل نگرفتم و تمایل چندانی برای انجام این کار ندارم!

الان کافیه یکی یه آهنگ غمگین بذاره تا بشینم زار زار گریه کنم 

ولی خب ترجیح میدم در شرایط فعلی زل بزنم به کارنامه سنجش و برگه انتخاب واحدم 

و آهنگ چه احساس قشنگی اندی رو گوش بدم

۹۴/۰۶/۲۷
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۷)

الان فقط میگم توبه کن و برگرد ... خودم با فتوحی صحبت میکنم :))))
پاسخ:
پلیززززززززززززززز! دستم به دامنت... یه کاری کن تا از دست نرفتم
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۹ مستر نیمــا .
ایتس اِ ریل تینگ
سخت نگیر. زندگی واقعی خوابگاهی همینه که از این به بعد تجربه میکنی
تازهههههههه آشپز خونه اش که خیلی تمیزه. برو خدا رو هم شکر کن :دی
بلاخره طاووس و هندوستان و این حرفا....

اینم میگذره. در چشم به هم زدنی
پاسخ:
مستر!!! اون عکس آشپزخونه, عکس خوابگاه سابقه!!! می‌فهمی؟! خوابگاه سابق!!!
ی لحظه فوشت دادم
میدونی چرا؟
اونقد ناراحت شدم ک گفتم اخه داشتی برقتو میخوندی این عشق ادب فارسیت چی بود ک گل کرد؟! هان؟ خوبه اینطوری دل ما خاننده ها رو کباب میکنی؟ خودت ک دیگه هیچ! خوب بت میاد اصن!
اصابم خورد شد این پستو خوندم:|
پاسخ:
:(((((((((((((((((
تو هم اندی گوش بده حالت خوب میشه
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۳ مستر نیمــا .
حالا اشکال نداره.این عکسه دانشجویی نبوده!!
اما اونجا بلاخره دانشجوییه دیگه.نشنیدی میگن دانشجوییه؟؟؟؟
تازه برو خدا رو شکر کن که وقتی خیلی ناز نازی بودی (4سال پیش) اینجا قبول نشده بودی


پاسخ:
یاد اون روزی که به خاطر تمیز کردن کابینت و روشن کردن گاز با کبریت و شستن ظرف گریستم به خیر!!!
شهید بهشتی بودین دیگه؟
پاسخ:
خوابگاه, بلی!
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۲ مبهم الملوک
خدای صبرت بدهد..........!!

پاسخ:
آمین یا رب العالمین!
یعنی همین خوابگاه در انتظار منه؟ خدا بهم رحم کنه :(((
پاسخ:
من ارشدم!
تو اگه ورودی هستی که خدا به دادت برسه
این حالا خوابگاه خوبه‌شون بود

هفت هشت تا خوابگاه دارن...
بله دیگر، ترم بوقی دانشگاه هستم...
پاسخ:
باورم نمیشه با یکی از خواننده های وبلاگم که تا حالا ندیدمش تو یه خوابگاه باشم :)))))
فردا میرم درخواست بدم برم یه جای دیگه :دی
اگه دیدی یه دختره داره داد و بیداد و جیغ جیغ میکنه اون منم!
منم اصلا انتظارشو نداشتم :)))
خب اگه سراغ همو نگیریم حداقل برای ترم اول چشم تو چشم نمیشیم :دی
اگه شنیدین یه ترم اولی هست که خیلی بدغذاست و دیر میخوابه و کلی ادا و اطوار داره و خلاصه از بدیش میگن بدونین اون منم :دی

پاسخ:
نه خیر! اون خودمم!
خود خود خودم :دی
 من خودم آدمی هستم که یکی از بزرگترین ترسهام همین خوابگهاهه تحت هیچ شرایطی زندگی خوابگاهی رو نمیپذیرم و از خونمون هیچ جا نمیرم باتوجه به اینکه من تصورم از خوابگاه همین چیزایی بود که الان از شهید بهشتی گفتی همیشه برام سوال بود که تو چطوری توی خوابگاه دووم آوردی که بعدا از خلال حرفات فهمیدم خوابگاهتون هتله
اما این توصیفاتی که الان ازش کردی واقعا شگفت انگیز بود اونم برای دانشجوی لیسانس
"یه خونه‌ی70 متری برای چهار پنج نفر, اتاق خواب, حموم و دستشویی و آشپزخونه و ماشین لباسشویی و بالکن, سایت و کتابخونه و اتاق ورزش و آرایشگاه و حتی اتاق موسیقی برای تمرین آلات لهو و لعب ؛ تختا تشک داشت, خشکشویی"
وااااااااااای خدایا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شنیدم خوابگاه های زاهدان هتل 7 ستاره است
خوابگاه انقدارم بد نیستاااااااااااا
من عکس آشپزخونه رو دیدم تعجب کردم چقدر تمیزه که فهمیدم مال شریف خدابیامرزه
پاسخ:
خدا بیامرزدش
خدا از سر تقصیراتش بگذره :))))
من میخوام  عکسهای خوابگاه قبلی رو ببینم
پاسخ:
ایشالا آخر هفته آپلود می‌کنم عکس و فیلماشو
چون خوابگاه فعلا نت ندارم, هر موقع برم دانشگاه پست می‌کنم :)
به Bluish هم قول داده بودم...
سلام عزیز دلم خوبی؟ ....خب ببین اصلا خوابگاه همین تازه این خوبه تو خوابگاه های شهرستانی ندیدی...من شبیه همینی خوابگاه بهشتی بودم جای بدی نیست البته مجبور نبودم کل هفته اونجا باشم..فعلا میتونی خدارو شکر کنی که خوابگاه خصوصی نیست و بعد از اومدن هم اتاقی هات می تونی باز خدارو شکر کنی اگه معتاد نباشن....دانشگاه شریف و امیر کبیر اصلا نمی تونی با جاهای دیگه مقایسه کنی چون خیلی مزایای زیادی دارن برای همینه همه سعی می کنن دوباره ارشد همونجا باشن یا کلا اپلای کنن برن....می تونی بگردی خوابگاه خصوصی پیدا کنی فکر کنم یکی طرف میر داماد باشه ولی خب یه مقداری هزینه هم داره باید ببینی از پسش بر میای بری خوابگاه خصوصی....خوابگاهای قسمت های پایین تر شهر از این بدتر هستن.....
و یه موضوع دیگه یادت باشه بهشتی هستی وقتی نظر یا عقیده ای ازت پرسیدن نظر خاصی نداشته باشی اونجا خیلی دسته بندی یعنی چطوری بگم گروه بندی ههه هه هه نمی دونم چطوری توضیح بدم!
پاسخ:
منظورتو در مورد عقیده و اینا متوجه شدم
در مورد خوابگاه یا خونه, فاکتور مهم برای خانواده ام امنیته و منم هم خونه ی خوب تا حالا پیدا نکردم و تنهایی هم نمیذارن خونه بگیرم 
اینجا هم راحتم
ینی ناراحت نیستم :دی
اره کردی واحد سنندج گفته برگزار میکنه ...حرکت جالبیه
پاسخ:
من کردی بلد نیستم :(
آخ جون
پیشاپیش سپاسگزارم
پاسخ:
پیشاپیش خواهش می‌کنم
راستی خوابگاه شریفی که بودید کجا بودش؟ طرشت2؟
پاسخ:
اوهوم
طرشت2
تابناک عکس مصلی نژاد رو گذاشته بود بعد دانشجوها اومده بودن از طرشتو... بد میگفتن
مثل اینکه متحول شده با ورود نسرین _ _ _ _ _    جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید
پاسخ:
:))))