پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

+ و +

با تشکر از دوستانی که کامنت گذاشتن, ایمیل زدن و با اسمس و زنگ و نامه و پیغام و پسغام و کبوتر نامه‌بر و به هر نحوی که شده بهم اطلاع دادن که مهمان دیشب برنامه‌ی خندوانه آقای دکتر آهنگر دادگر بوده و با تشکر ویژه از دوستانی که پرسیدن آیا من و آقامونم توی اون برنامه حضور داشتیم یا نه, اولاً کدوم آقا؟ ما آقامون کجا بود آخه؟ و جا داره از پشت همین تریبون و از بالای همین منبر بگم یه شوهرم نداشتیم باهاش ساده ازدواج کنیم با مهریه 14 سکه, بریم مهمون خندوانه بشیم! والا :)))

ان‌شاء‌الله از هفته‌ی آینده, کلاس‌ها شروع میشن و پس فردا دوباره برمی‌گردم تهران و این روزا درگیر خرید و آماده کردن وسیله‌هام و بستن چمدونم و چون روزهای اول ممکنه نت نداشته باشم پست‌هایی که قرار بود آخر هفته منتشر بشن رو آماده کردم و قبل از رفتن, در اولین فرصت منتشر می‌کنم

راستش چند وقته فرصت نکردم بشینم پای تلویزیون و دیشبم خونه نبودم و کامنتا و ایمیلاتونو ندیدم؛ بازپخش صبح خندوانه رو هم از دست دادم و ظهر تا برسم خونه تموم شد و به دقایق آخرش رسیدم و منتظر بازپخش یا تکرار ساعت 17ام؛ ولی هدیه‌ی جناب خان و اون ماسک, لایک داشت و از پشت همین تریبون با هم‌وطنان عزیز جنوبی‌م ابراز هم‌دردی می‌کنم.

۹۴/۰۶/۲۴
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آهنگر دادگر

نظرات (۱۴)

میگن خوزستان چار فصل داره
داغستان .بادستان.خاکستان.شرجستان
ما ی شب خاک اومد تا خفگی رفتم !ب حدی ک مجبور شدم برم تو انباری ک هواش خاکی نبود هر چند بازم خب انباریه ولی بهتر بود!
یکم فک کردم جطو تحمل میکنن ؟ مقاوت بدنیشون خییییلی بالاسااااااا!
+چ عجب پست گذاشتی.فک کردم اتفاقی افتاده!
پاسخ:
:|
روزای آخر تعطیلاته و درگیریای مخصوص خودش
ایشالا از هفته آینده می افتم رو غلتک!
هدر جدید قشنگه و قشنگ تر از قبلی:)
پاسخ:
:) چشاتون قشنگ می بینه
شهر مام یه ساعت با اهواز فاصله داره
و یه شهر دیگه هم هست که ربع ساعت با ما فاصله داره و در واقع خیلیا شهر ما رو جزوی از اون شهر میدونن 
و همون شهری ربع ساعت فاصله ای رکورد گرمترین. شهر جهان رو زده
با دمای 72 درجه سانتیگراد !
پاسخ:
یا خدا!!!
من جای مسئولین بودم, برای آب و برق از شماها پول نمی‌گرفتم!

وقتی ماسکو داد خیلی ناراحت شدم. یه سری سایتا گفتن اصلا بخشِ جنوبِ ایران جایی برای زندگی نیست !!
پاسخ:
:| منم ناراحت شدم :(
تمام وقت پای برنامش داشتم فک می کردم فردا سر کلاس نسرین قدرت نفس کشیدنم نداره، یه انتراکم به رامبد و جناب خان نداد:)))

اهواز واقعن آلودست، مثل بارون، خاک میباره. جالب اینکه توی این وضعیت اسفبار برق رو هم قطع میکنن !!!
پاسخ:
:))))
ببین تو مصاحبه چی کشیدم

+ قطعی برق دیگه فاجعه است!
وارد بخش نظرات شدم و هی دارم فکر میکنم چی برات بنویسم
کلی حرف تو ذهنم اوومد و رفت
برات یه آرامش بی نظیر از خدا میخوام  و بهترین ها از هر چیزی رو برات ازش میخوام
پاسخ:
بابت دعات خیلی خیلی ممنونم عزیز دلم

lمن هم چند دقیقه شو بیشتر ندیدم
اهواز آلوده ست :((((((
پاسخ:
من الان دارم می بینم :دی
آره خیلی آلوده است
ما طرفای غربیم ..اونجا هم هوا آلوده ـس گرد و خاکه ..
ما برادر اهوازیم ,ما هم هوامون داغونه ..

:(
پاسخ:
:(
خدا به دادتون برسه
مسئولین که کاری نمیکنن
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۴ مبهم الملوک
جنوب بله ...من دختر جنوبیم ....احوالاتم خاکی ست گاهی 
پاسخ:
:)
خدا قوّت!!!
ب نگار کفته بودی جای مسوولین بودم ازتون پول ابو برقو نمیگرفتم
ببین مسوولین اصن ب ب عنوان لطف ب عنوان حق مسلمشون نباید بگیرن
دمای بالای پنجاه درجه تو هررر شهری ک باشه باید ابو برقشو رایگان کنن تو اون ساعت
ولی خوزستان چیییییی؟
مسوولین واس اینک پولشو بگیرن همیشه خدا یه چن درجه پایین تر از پنجاه اعلام میکنن !!
در حالی ک واقعنی دمای شص درجه هم دارن حتی..
پاسخ:
:|
متاسفم واقعاً

بابا بزرگ نوه مقام معظم رهبری رو خوب اومدی :دی

+ عادل آهنگر!

کلی فک کردم تا فهمیدم :دی

پاسخ:
مگه خندوانه رو ندیدی پریشب؟
خودش گفت من بابابزرگ نوه ی مقام معظم رهبری ام!

نه ندیدم! خیلی نمیبینم یعنی!

ولی نسبتشو با مقام رهبری میدونستم :)

پاسخ:
من خودم الان شاگرد بابابزرگ نوه ی مقام معظم رهبری ام :))))
یه سرچی هم در مورد زابل  ، هامون، طوفان خاک و شن کن به نتایج تاسف ناکی میرسی
پاسخ:
:( اوهوم
غم انگیزه
وای اون روزا ک هوا خاک بود همه بغض داشتن ک خدایا میشه دوباره هوای اهواز رو پاک ببینیم یعنی میشه اسمون ابیش رو دوباره دید
خاطرات تلخی بود دو هفته خاک بود توی خونه هم ک بودیم باید ماسک میزدیم حیف ک عکساشون رو پاک کردم اگه میدیدی گریه ت میگرفت 
ی روزش ک داشتم میرفتم سر کار سرویس توی پارکینگ محل کارم خواست پیاده م کنه خجالت میکشیدم پیاده شم انگاری ک ی گونی خاک روی سر و تنم خالی کرده بودن اما بعد ک بقیه رو دیدم اعتماد ب نفسم فعال شد
پاسخ:
:(