پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

228- فصل جدید

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

شبتون به خیر و شادی

تن و روحتون پر از انرژی

سرتون پر از ایده

وجودتون پر از انگیزه

پاهاتون بی تاب برای دویدن تو مسیر پیشرفت

نسرینم؛ تورنادوی سابق!

خوبید؟ :دی

مستحضر هستید که آدرس وبلاگمو عوض کردم؛ و سوال همه‌تون اینه که چرا؟

چرا انقدر نجومی شده وبلاگم؟!!! چرا انقدر کتاب معرفی می‌کنم؟!!! چرا دیگه خاطره نمی‌نویسم؟!!!

اصن وقتی به داداشم گفتم اسم جدید وبلاگم شباهنگه, با لحن جناب‌خان گفت شبااااهنگ؟!!!


خب مزاحمت‌های یه عده که نوشته‌هامو می‌خوندن و دلم نمی‌خواست بخونن یه دلیل این حرکت بود 

برای کسب اطلاعات بیشتر به پست‌های 174 و 176 مراجعه فرمایید, رمزشم که Tornado هست

بر خلاف برخی که دوست ندارن پستاشونو آشناهاشون بخونن, یا با اقوام و فک و فامیلشون, فرند نمیشن,

اتفاقاً هدف اصلیم از فصل دوم این بود که به خاطر دوری, فک و فامیل در جریان حال و احوال ظاهریم قرار بگیرن

دقت کنید که گفتم ظاهری... این‌که امروز کجا رفتم و چی خوردم و با کی بودم

ولی خب غریبه‌ها نذاشتن! 

غریبه‌ها خاطرات منو می‌خوندن و با همین نوشته‌ها تصویری از من تو ذهنشون ساخته بودن

که با همین تصویر قضاوت می‌کردن, عاشق می‌شدن و حتی شکست عشقی می‌خوردن

با همین تصویر بهم نزدیک میشدن ولی آخرین جمله‌شون این بود که نوع رابطه ما تا حالا خیلی صادقانه نبوده

چرا؟

چون فکر می‌کردن من همینی هستم که با خوندن چهار تا پست و ده تا کامنت, شناخته اند!

در حالی که من اصن دنبال رابطه نبودم که حالا بخوام صادقانه باشه یا نباشه

بارها گفتم که هیچ کدوم از این نوشته‌ها توهّم و تخیل و دروغ نیست, 

ولی خب خیلی وقتا لزومی ندیدم خیلی چیزارو بنویسم...


یه دلیل دیگه‌ی تغییر اسم و آدرس تمرین دل کندن بود که پست 147 در موردش حرف زدم,

اگه یادتون نیست, یا نخوندید می‌تونید روی این شماره‌ها کلیک کنید, رمزشم که Tornado هست

این چند ماهی که گذشت از خیلی چیزا دل کندم, از خیلی رفتارها و عادت‌ها

از فیلمی که موقع دیدن قطعش کردم, پاکش کردم و دیگه بهش فکر نکردم و

قول‌هایی که به خودم دادم, تغییراتی که کردم

از خوندن وبلاگی که خواننده ثابتش بودم دل کندم

از کارت دانشجویی شریفم دل کندم, از پروفایلم

از عمر۲۷۶۰ روزه‌ی وبلاگم, از "تورنادو" که هنوزم که هنوزه داداشم اسمم رو تو گوشیش تورنادو سیو کرده

پس تصمیم گرفتم از فصل دوم وبلاگم هم دل بکنم؛ 

همون طور که از فصل اول گذشتم؛ فصل اول, فصل لطفعلی‌خان زند, lotfali-khan-zand.blogfa.com

نسرینِ فصل اول, یه شخصیت ادبی و تاریخی و وطن پرست بود, داستان‌ها حول محور مدرسه و خونه

خواننده‌ها و کاراکترهای پست‌ها هم‌مدرسه‌ایاش بودن؛ مهسا, نازنین, بهناز, مریم, ونوس یا سهیلای عشقِ نجوم

همین!

نه خبری از تگ بود نه این همه خواننده و حاشیه و

فصل دوم, فصل تورنادو؛ متفاوت شروع شد؛

داستان‌های فصل دوم مهندسی طور بودن و دانشگاه و خوابگاه و جزوه و استاد و تگ و انار و خط‌کش و

هم‌مدرسه‌ایای قبلی جاشونو دادن به هم‌مدرسه‌ایای شریفی, نگار, مژده, مریم, سمیرا و

ونوس شد سهیلا و تبدیل شد به سنگ صبور نسرینی که داره دور از خانواده‌اش زندگی می‌کنه

فصل دوم هم تموم شد

شاید یکی از همین جمعه‌ها یه مراسم تودیع و معارفه برگزار کردم و از کاراکترهای فصل دوم تشکر کردم

چون اکثر قریب به اتفاقشون,مثل همین حضرت صاحب خط‌کش یا همون ماکسیمم تگ در فصل3 حضور ندارن


و اما فصل سوم, شباهنگ!

این فصل سورپرایزه!

نمیخوام داستان‌ها و شخصیتاشو لو بدم

فعلاً این دو مکالمه را دریابید, 

دارم میرم تهران

و دوستانی که در جریان ماجراهای ارشد نبودن و مدام می‌پرسیدن چه خبر و چی شد, این لینک را دریابند:

"خاطرات مربوط به ارشد و فرهنگستانرمزشونم که Tornado هست


۹۴/۰۶/۱۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

آقای پ.

ارشیا

امید

نظرات (۳۵)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۳ فاطمه (خودکار بیک)
موضوع داره جالب میشه... 
پاسخ:
:دی
 از همین اولش معلومه قراره ماجراهای جالبی داشته باشی :)

راستی چرا اینقدر زود؟! مگه کلاساتون از کی میخواد شروع بشه؟
پاسخ:
از بهارش پیداست...

برای کارای فارغ التحصیلی و ثبت نام و خوابگاه و ....
یکی از دلایلی که من طی مدت طولانی که تورنادو رو میخوندم و علائم حیاتی نداشتم این بود که حس میکردم کلا جو کاملا آشنایانه ست و من در این بین بهتر فقط خواننده خاطرات گاهی شاد و پر انرژی و گاهی روتین یه آدم باشم...
به هرحال خوشحالم که دوباره برگشتی و امیدوارم فصل سوم وبلاگت هم به خوبی و شیرنی فصل دوم باشه...
راستی قبولی در آزمون ارشد رو هم بهت تبریک میگم انشاالله که بیشتر از همیشه موفق باشی ;)
پاسخ:
ممنون :)
فصل دوم رو دوست داشتم
تمام تلاشم رو میکردم خواننده موقع خوندن اذیت نشه

حواستون باشه که فقط تو این پستای رمزدار جمعه منو تورنادو خطاب کنید :دی
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۱ شیمیست خط خطی
آخی همون نسرین آشنای قدیمی :) دفعه اول که اومدم تو این وبلاگت یه لحظه شک کردم آدرسو درست زده باشم! :))
هنوز ترم شروع نشده گروه راه انداختید! من که از هم کلاسیای جدیدم فقط دونفرشون رو میشناسم، البته کلا هم پنج نفریم :)
پاسخ:
:)))))) فکر کن هنوز ترم شروع نشده ملت اشکال درسی هم میپرسن از هم
وضع اینا از شریفم بدتره بابا

نه تنها تو, همه شک کرده بودن
چون آدرسم برای فالو کننده ها خودبه خود تغییر کرده بود, یه عده حتی لغو هم کرده بودن "دنبال کردن" رو :)))))))
انشالله این فصل سوم یه فصل عالی باشه برات پر از شادی
پاسخ:
ممنون :)
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۵ فانتالیزا هویجوریان
من اماده م.

آیکون ِ شکستن ِقلنج های انگشتان :دی
پاسخ:
:))))))
میگن خوب نیست این کار
وقتی پیر شدی دستات میلرزه
خود دانی :دی
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۰ خانم الفــــ
سلام...بی صبرانه منتظر نوشته هات هستم.ایشالا ما رو دورادور با اقای حداد آشنا کنی :دی
پاسخ:
:))))))
چشم حتماً

در انتهای فصل3 منو از فرهنگستان اخراج نکنن صلوااااااااااااااااااااااااااات
منتظر همون سورپرایزام من!
ما که کلاسمون 9 نفره...8 تادختر،1پسر!
تاااازه گزینه مزینه هم نداریم...از هممون کوچیکتره! 

حالا خواهرم...25 تا پسر، 11 تا دختر :|
دیشب درومده میگه: داری بهم حسودی میکنی؟! 
داشتم حسودی میکردم چون!

پاسخ:
:))))))))))))) همین الان یه اتفاقی افتاد که خودمم سورپریز شدم ناجووووووووووووووور
آنچه در پست جمعه بعد خواهید خواند: تورنادو خوابگاه شریف نمی مونه :))))
میشه بک گراند واتساپت(اصلا نمیدونم واتساپه یا چیز دیگه)
آپلود کنی و آدرسشو بهم بدی ؟
قشنگه خب :دی
پاسخ:
تلگرامه
بک گراند خودشه ینی من ندارمش
برات آپلود کردم:
http://s6.picofile.com/file/8210363976/Negar.jpg
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
امیدوارم فصل پر هیجان و خوبی باشه 
و این که جون ما به روزنوشت عادت داریم اگه میشه جمعه‌ها یکم بیشتر بنویسید خلا هفتگی پر شه 
پاسخ:
:)))))))))))) آره حتماً
در طول هفته مینویسم همه رو جمعه منتشر می‌کنم
ما منتظر ِ سوپرایزه هستیم / هیچ جا نمیریم همینجا هستیم ! :))
پاسخ:
:)))) تورنادو به داشتن خوانندگانی چون شما بر خود می‌بالد
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۳ مستر نیمــا .
حالا اگه خواستی اسمتو عوض کنی من تو ثبت احوال آشنا دارمااااا :دی

پاسخ:
:))))) جراحی پلاستیک زیبایی و تغییر چهره چی؟
آشنا نداری؟
پستات شده شبیه این سریالا که جمعه شبا پخش میشد ،به جای حساس که میرسید تموم میشد و آدم هی فحش میداد(:دی)
حالا جدا از شوخی همین که حالتون خوب باشه کافیه
پاسخ:
:))))) نه دیگه فحش ندید خدایی
گناه دارم خب :دی

فقط نگو ک شخصیتای این فصل کتابایین ک معرفی میکنی! اصابم خورد شد از بس هی اومدم وبت معرفی کتاب کردی
من ازون پستای توووووپ خاطراتی میخام:(
پاسخ:
:)))))))))))))) عی بابااااااااااااااا
باشه حالا خاطره هم می‌نویسم
اگه فرصت کنم!!!
امروز تو قطار چهل صفحه فقط کلیدواژه نوشتم!!!
بسیییییییار بسیااااااااااار ممنون از توضیحتون...
...
سوپرایز؟؟؟؟؟؟هوووووم!!!
رو کن بینیمم!!!!!![آیکون چشمک]
پاسخ:
:))))))))))
امان از دست شماها
فصل دوم خوب بود! و تورنادوش خیلی فعال بود! اصن چه 
طور وقت میکردی این همه نوشتی :)
حالا ببینم فصل سه رو چیکار میکنی هااا...! 
همینطور رفتم کلاً ماجرای اون لطفعلی بخت برگشته رو خوندم :(
اصن یه وضعیه براش...

پاسخ:
:)))))
فصل اول این جوری بود که من تو مدرسه براش سالگرد می‌گرفتم
اعلامیه ترحیم و اینا پخش می‌کردم
عکسشم که همیشه رو بولتن کلاس بود و 
می‌رفتم سر قبرش حتی
عاااقا من ب شما میگم ! البته حدسه هاااااااااااااا
این نسرین مدرس ک تموم شد و فصل اول بود
فصل دومش تموم شد ک دانشگاشو اینا بود
این فصله ک جدیده خب چی میتونه باشه؟؟
احتمالا داره شوور میکنه این فصل زندگی دو نفرشه و ماجراهای خودشو خانواده شوهرشو مادر شورو اینا :)))))))))
پاسخ:
نچ
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
شوهر خوب مگر گیر کسی می آید
همچنین
چو دیدی نداری نشانی ز شوی
ز گهواره تا گور دانش بجوی
کامنت من کوووو ؟؟ :(
پاسخ:
کامنت؟
چیزی نرسیده :(
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۶ شیمیست خط خطی
اشکال درسیییی!!! ای جانم!
من تو دانشگاه قبلی،دوست شریف:)، فکر می کردم وسط خرخونا دارم زندگی می کنم، الان در مقام مقایسه! آگاه شدم همانا ملت عادی بودن! :))
پاسخ:
:)))))
عرض ادب. عرض دورود. عرض مستطیل که کوتاه تر از طولش است.
خوب هستین؟
نه خب الان که می بینم دل آدم برای فصل های قبلی هم تنگ می شه
مراقبت کن :)))
پاسخ:
عرض سلام و ادب و احترام
شما کجا اینجا کجا
راه گم کردی...
فردا میام دانشگاه, تو کیفمم لواشک دارم
گفتم که در جریان باشی :دی
سلام.
چه جالب اون قبلیا مرگ ستارگان،بود این یکی متضادش!


پاسخ:
سلام
آره :)
البته سحابی, هم محل تولد هم مرگ ستاره هاست
همه شون برمی‌گردن به جایی که متولد شدن
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۵ نیمه سیب سقراطی
فصل اول و دوم و سوم نداره ، اینجا انقدر بی شیله پیله ست که آدم نمیتونه دوسش نداشته باشه :)
پاسخ:
شما لطف داری
بی شیله پیلگی از خودتونه :)))))
آواشناسی ... زبان شناسی ..... چقدر دوس دارم برگردم به عقب و بشینم با حوصله و آروم آروم برای ارشد زبان شناسی بخونم . 
اشتباه کردم... خیلی :( 
راستی خانوم گله! من چی بخرم و بخونم به نظرت که برای ارشدمم خوب باشه ؛) ؟ از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون تصمیم دارم سال دیگه کنکور زبان شناسی بدم ؛)
پاسخ:
والا من هیچی نخریدم ولی خیلی چیزا خوندم
هر روز از کتابخونه دانشگاه یه کتاب زبانشناسی میگرفتم میخوندم
بستگی به پایه ات داره
و گرایشی که میخوای
مثلا یه گرایش ضریب یه درسش 0 بود یه گرایش ضریبش 4 بود منم اون درسو 40 زدم, کلی روی رتبه ام تاثیر گذاشت
زبان فارسیشو فکر میکردم 100 می زنم ولی کم شد درصدم
بهتره روی زبان فارسی و انگلیسی سرمایه گذاری کنی
من کلی جزوه و چیز میز دارم, تو یه پست همه رو آپلود میکنم
من جدیدا متوجه شده م که "ترک کردن" "جدا شدن" یکی از دلایل ِ خلقت ِ انسان بوده!!
برای همین به شدت به این حرکت ِ شما احترام می ذارم و ارزش قائلم.

یک فصل ِ جدید از زندگی، آدم های جدید .. تجربه های جدید.. :)
پاسخ:
اوهوم
آدما تنوع طلب هم هستن
از رکود خوششون نمیاد
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۹ مبهم الملوک
خوشحالم و منتظر برای نوشته های رنگین. :-)
پاسخ:
:) مرسی عزیزم
تغییر ودل کندن همیشه توی زندگی آدما لازمه باعث  انگیزه میشه
منم کارشناسی مهندسی خوندم اما الان به فکر ادبیات انگلیسی ام :)
خوشحالم که دوباره میخونمت نسرین عزیز
پاسخ:
:) خوش اومدی عزیزم
سلام
خب من تازه اول اسم اون وبلاگه رو حفظ شده بودم و هی de رو میزدم تا آدرسش کاملا بیاد اگه میگی چرا توی بوک مارک نمیذارم چون بوک مارکم شده عین جنگل از بس شلوغه جماعت وبلاگ نویسان هم هم که از بلاگفا به بلاگ اسکای از اونجا به بلاگ دات آی آرو...
نمیدونم چرا حسم میگه هیجان سیزن 2خیلی بیشتر بوده و با حالتر بوده  الان آیا تورنادو داره بچه سر به زیر و مثبت میشود؟   امیدوارم حسم درست نگه
 ولی تورنادو من یه چیزی فهمیدم تو از این ساقیا هستی که معتاد میکنی و به دیگران مواد میرسونی  اما خودت عمرا طرفش نمیری و معتاد نمیشی :D
پاسخ:
:)))))))))) ای تو روح همچین ساقی نامردی :دی

سلام
خوشحالم که پیدات کردم بالاخره :دی
خب تا حالا de مینوشتی زین پس ne بنویس :)))
انقدر خوبه این پستای رمز دااااااااااااااااار, آدم توش میتونه هرررررررررررررررچی خواست بنویسه
والا
الان رفتم ابتدای پستها یعنی تو از اردیبهشت داری اینجا قایمکی مینوسی و به ما نگفتی؟!!خجالت نمیکشی؟ مگ نمیدونی خواننده ها محرم هستند؟
پاسخ:
:دی
از اردیبهشت قایمکی بلاگ اسکای می نوشتم چون بلاگفا پوکیده بوده
بعدش پستای بلاگ اسکای رو انتقال دادم بلاگ
بعدشم آدرسمو تغییر دادم اینجا :))))
البته یه 60, 70 نفری در جریان بلاگ اسکای بودن و میخوندن 
ولی خب به شما دسترسی نداشتم که بگم

اینا همون پستهای بلاگ اسکایه؟!
آخه من خیلی پستها رو جا انداختم پس پوزش  میطلبم
پاسخ:
:دی
نچ نچ نچ نچ
حواست کجاست بانووووووووووووووو
زین پس دقیق تر بخون خب :دی :))))))
چه وضعشه آخه
والا
نسرین جانم شما دستان پرتوانی* دارید صد افسوس که چشمان من، مرا یاری نمیکنند.

* یاد کارآگاه گجت افتادم
پاسخ:
:))))))))))))
خدا  قوّت!
اگه اینو نگم لال از دنیا میرم من خودم همیشه بهم میگن فکت خوب کار میکنه اما تورنhدو چه فکی داره الله اعلم   :D
الفراااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
پاسخ:
:))))))))
من در کل کم حرفم مگر در برخورد با برخی دوستان ناااااااااااااب!

ولی زیاد مینویسم


من رسیدم :دی 
البته با هوشیاری خودم :دیییی 
نه با اون آدرسی که گذاشتین :))
این پست تون اولش غمگین بود :((
هر چند میدونستم موضوع چیه ؟
چون من نوعی هم دچار این چنین مزاحمت های شدم.
اگر اجازه بدین بقیه پست تون رو فردا بخونم چون حقیقتش تو وب زی زی جان هم گفتم امروز یکی از 
بچه های تحت پوشش مون فوت کرده متاسفانه و اصلا حال و هوام چون غمگینه نمیتونم پست غمگین بخونم.
میدونم در ادامه حرفاتون تو پست تون غمگینه اگر اجازه بدین و ناراحت نمیشین فردا شب بیام بخونمتون :))
ببخشید .
من دوستان وبنویسم میدونن وقتی خیلی ناراحتم دوز شادیم و شوخیم میره بالا و اصلا نمیتونم بسمت فاز غم برم.
واقعا منو ببخشید و شرمنده که تا پایان ادامه ندادم ایشالا فردا میخونمتون :))
بازم ممنون بابت آدرس و رمز :**
پاسخ:
:)
خدا رحمتش کنه
من قبلا اینجا اومده بودم از طریق وب مگهان بانو :)))

مرسی آدرس دادین
پاسخ:
:) خواهش میکنم
لطفعلی خان رو خوندم کلی خندیدم منم از این کارا زیاد کردم واسه هرکی ی شکلی بوده 
مرسی  ک قابلم دونستی و رمزتو دادی
پاسخ:
:)
خواهش می‌کنم