پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

224- معرفی کتاب - چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

کتابی که در ایران از چاپ شصتم فراتر رفته و خوانندگان بسیاری را به خود جلب نموده است


زندگی، یک بازی است؛ بیشتر مردم زندگی را پیکار می‌انگارند. اما زندگی پیکار نیست، بازی است

زندگی، بازی بزرگ داد و ستد است. زیرا آنچه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد

هر آنچه آدمی در خیال خود تصور کند- دیر یا زود- در زندگی‌اش نمایان می‌شود

در بازی زندگی، کلام نقشی تعیین کننده دارد؛

چه بسیارند کسانی که با کلام کاهلانه‌ی خود، به زندگی‌اشان مصیبت فرا خوانده‌اند

۹۴/۰۶/۱۲
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

کتاب

نظرات (۳)

این کتاب رو دبیرستانی که بودم خوندم.. بعدا ها رشته م رو مدیون ش شدم.
پاسخ:
:) نمی دونم چرا هیچ وقت نتونستم به این کتاب ها اعتماد کنم
هیچ وقت نتونستم با این کتاب با وجود تعریف های بسیار ازش ارتباط برقرار کنم ☺☺☺
پاسخ:
منم همین طور
ولی یه موقع هایی حس میکنم هر چند موقت, بهشون نیاز دارم
بنظرم نویسنده خیلی دید تک بعدی به دنیا داره!!
پاسخ:
اممممم.
به نظرم همه ی روانشناسا این جوری ان
اصن به جوانب دیگه زندگی فکر نمیکنن
هدفشون مثلاً شادیه
همه چیزو بی خیال میشن که شاد باشن
به نظرم فقط در یه سری مقاطع این کتابا به درد میخورن که از بحران خارجت کنن