پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت


فقط چند ساعت قرار بود کاظمین بمونیم, کمتر از یه روز

چهار تخته و دو تا دو تخته نداشتن

به بابا گفتم بگو ما سه نفریم, یه جغدم همرامونه که شب و روز بیداره و تخت و امکانات نمیخواد

شب صدای سرفه‌هام نه می‌ذاشت خودم بخوابم نه بقیه

سرماخوردگی اونم تو اون شرایط, خر بود و خر است

بابا بیدار بود که خواب نمونیم

ساعت دو باید می‌رفتیم فرودگاه

سرفه‌هام رسماً امانمو بریده بود

بلند شدم رفتم سمت یخچال و

شربتی که با لیموترش درست کرده بودمو برداشتم و

راضی بشوی یا نشوی می‌بوسم

از کوره اگر در بروی می‌بوسم

گفتی پدرت نور دو چشم است و عزیز

والله به جان ابوی می‌بوسم :دی

بوس ویروسی من و

بوس تیغ‌تیغی تو


+ دختر جماعت باید بابایی باشد

حتی دختر من هم باید بابایی باشد

والسلام!


+ عنوان از مصطفی نجفی

۹۴/۰۶/۰۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

بابا

سهیلا

نظرات (۱۰)

دخترا که کلا بابایی ان :دی
نمونه ی بارز این مسئله رو اولین بار وقتی هشت سالم بود درک کردم یعنی قبل از اینکه تو اون سن با درک رفتارهای خودم و بابام به این نتیجه برسم، یه روز که یه تعزیه از واقعه ی کربلا تو محلمون اجرا میشد، اونجایی که نقش حضرت رقیه و امام حسین رو میدیدم به این نتیجه رسیدم و بعدها بیشتر برام ثابت شد.
پاسخ:
آخ آخ... طفلک حضرت رقیه
چقدر روحانی شده وبت :)
ایشالا یه بار بیای حضوری تعریف کنی خاطراتتو :)
پاسخ:
حالا انقدرام خوب نیست روحانی باشه 
از فردا یه کمم احمدی نژاد قاطیش می‌کنم :دی

این کامنتت :دی نداشت :دی
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۳ فاطمه (خودکار بیک)
منم کماکان حمایت میکنم :)))
پاسخ:
نهایت تشکر و امتنان را دارم :دی
باباها یک عدد کاکتوسن که دست و پا دراورده!
پاسخ:
:)))))) البته یکی از مزایای بابام اینه که در عمده مواقع این جوری نیست
ولیکن من ابراز احساساتمو نگه میذارم برای این موقع :دی
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۹ فانتالیزا هویجوریان
بابای من نه خیلی ولی عمو خدابیامرزم خیلی تیغ تیغی بود :(
پاسخ:
خدابیامرزدش

و خدا اون علی کوچولو روحفظ کنه :))))))

نسرین میشه هر وقت فرصب کردی تموم این شعرا رو واسه من تو یه فابل ورد بفرستی؟!

:خجالت

پاسخ:
باشه حتماً :)
به نظرم دوست داشتن شدید اشتباه محضه چون دوست داشتن شدید یعنی وابستگی شدید و وابستگی شدید هم غیر از دردسر هیچی دیگه نداره
در این که دخترا بابایی هستن اصلا حرفی نیست
بابا ها عشقن :)))))))))
پاسخ:
عاشششششششششششششقشونم :دی
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۴ مستر نیمــا .
یه حدیث خعلی معروف راجع به انار داریم و بس :دی
بقیه احادیثو من تکذیب میکنم
پاسخ:
:)))) امان از اون حدیث 30 ثانیه و 1 دقیقه و 30 ثانیه ای :))))
امان

این ماجرای انار مستر نیما چیه؟!
پاسخ:
+18 :))))))
روایتش یه کم سنگینه