پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

میگن انسان, از نسیان میاد, از فراموشی, از اینکه یادشون میره, عادت می‌کنن

به رنج‌ها و سختی‌ها و حتی به غربت...

شب انتخاب رشته, من و بابا تو حیاط خونه مامان بزرگم اینا نشسته بودیم و

بابا پرسید میخوای بری تهران؟ می‌تونی؟

ساکت بودم

می‌دونستم سختمه

گفتم آره و 

هنوز که هنوزه پای حرفم هستم

پای همین آره ای که گفتم

عکس: مشهد, سال89, اردوی ورودی‌های شریف


+ میلاد هشتمین نور ولایت، تبریک و تهنیت (لینک)

۹۴/۰۶/۰۳
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

بابا

نظرات (۱۴)

وااااااااای خوابگاه :/
پاسخ:
:((((
خوابگاه :((((
باید امروز لیست هم‌اتاقیارو تکمیل کنیم بدیم خوابگاه و سازمان سنجش هنوز نتایجو اعلام نکرده 
اونایی که بدون کنکور کردیت شدن تکلیفشون معلومه
کاش مژده و نگارم شریف بمونن
کاش سهیلا بیاد تهران
میشه؟
تولد عید شما مبارک!
پاسخ:
عید شما هم مبارک :)
شمام با بلاگفا مشکل دارین یا فقط منم؟؟؟؟؟
سلام :)))
عید مبارک
پاسخ:
سلام
من که دیگه بلاگفا ندارم
رمز 2 سال پیشو باید وارد سیستم کنم که یادم نیست و بی خیالش شدم

عید شمام مبارک
یه بلاگ باز کن از بلاگفا ببین میشه؟؟؟؟
پاسخ:
نه نمیشه :(
باز انگار بلاگفا زده به سرش
بیچاره شیرازی
عید تو هم مبارک :)
پاسخ:
:)

یادش بخیر نسرین!

پاسخ:
یادش به خیر
اتفاقا این عکس کار توئه
گوشیمو دادم بهت گفتم ازم عکس بگیر
الان تو این عکس خودمو ادیت کردم
منم تبریک میگم ^_^
پاسخ:
:)
سلام
نسرین جان
منم از کنار حرم علی ابن موسی الرضا (ع) ولادت این امام همام  تبریک میگم :)))))))
پاسخ:
سلام
التماس دعا
حسابی دعامون کنیااااااا
سلام مارو هم به ایشون برسون :)
منم ولادت امام علی ابن موسی الرضا (ع)رو تبریک میگم :*
زیارتت هم قبول
من نت نداشتم با گوشی سفرنامه عراقتو دنبال میکردم :))))))))
پاسخ:
ممنون :)
چه خواننده های نازنینی دارم من
لعنت بر سازمان سنجش
لعنت بر بلاگفا


نمیدونم چرا حس کردم میتونم اینا رو اینجا بگم :)
پاسخ:
اتفاقا به جا گفتی
کی میدن این نتایجووووووووووووووووووووووووووووو
اه
اینکه موقع تصمیم گیری بتونی به همه چیز فک کنی خیلی خوبه، شهامت میخاد و اوج قدرت رو نشون میده...
کاش پای حرفا و قولامون میموندیم!!!
پاسخ:
فکر کنم یکی از ویژگی‌هام همین باشه که نمیزنم زیر حرفم
عیدتون مبارک :)


پاسخ:
عید شما نیز.
عیدت مبارک :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک

میگم چقد عکسش خوب شده :دی

پس کار من بوده :))

پاسخ:
:))))) آره
همه‌ی عکسای مشهدو تو گرفتی :دی