پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

توی حرم کنار دیوار روبه‌روی ضریح

یه خانومه با یه بچه که بغلشه: ...

من: متوجه نمی‌شم

همون خانومه: ... شال ...

من: شال چی؟ شالم عقبه؟ من که شال سرم نیست (روسریمو تا منتهی الیه می‌کشم جلو و)

همون خانومه: ... شال ... (بعدش بچه‌شو داد بغل من و شال خودشو درست کرد)

فکر کنم می‌گفت بچه‌مو بگیر شالمو درست کنم

علاقه‌ی من به بچه که بر هیچ کسی پوشیده نیست

بچه‌ش انقدر ناز بود که می‌خواستم همون‌جا روش نمک بریزم درسته قورتش بدم 

یا مثلاً بذارم تو کیفم فرار کنم حتی

یه همچین چیزی بود:

موهاشم این شکلی بود:


توی حرم کنار دیوار روبه‌روی ضریح

یه خانوم دیگه: ...

من: متوجه نمی‌شم چی می‌گید

همون خانومه: هااااااااااااا, ایرانی؟

من: بله!

چند دقیقه بعد

همون خانومه: ...

من: گفتم که متوجه نمیشم :(

خانومه: هااااااااااااا, ایرانی!


توی حرم کنار دیوار روبه‌روی ضریح

خانم سمت چپی خطاب به خانم سمت راستی: شما ایرانی هستی؟

خانم سمت راستی: لا

خانم سمت چپی: اییییییییییییش! آره جون خودت!

خانم سمت چپی خطاب به من: دروغ میگه, ایرانیه

من: !!! 

(خب که چی؟! اصن ایرانیه, به تو چه؟ اصن دروغ می‌گه, بازم به تو چه آخه!

والا

هیچ کدومم همدیگرو نمی‌شناختیم!)

۹۴/۰۵/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۱۷)

عکس اولی :))))
پاسخ:
:)))) و دومی
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۶ ماهان هاشمی

اِی جووووونم!

گل‌سَرشو نگاه کن! :))))

پاسخ:
اصن گل سرش عشقمو دو صد چندان کرد
سلام.
خیلی خــــوب بود!!!
مخصوصا دومی و سومی!!!
درباره دومی و سومی یه جکی با همین مضمون داریم:
راننده تاکسیه به مسافرش برمیگرده میگه: آقا، شما اروپایی هستید؟ میگه نه جانم.باز چند دیقه بعد دوباره ازش همینو میپرسه و مسافره بازم میگه نه. باز راننده هه میپرسه و ایندفعه مسافره کفری میشه و میگه: آره آقا.اصن اروپاییم.دست از سرمون بردار دیگه. راننده هه میگه: ئه چه جالب.اصلا بهت نمیاد اروپایی باشی!!!
پاسخ:
سلام
:)))))
جکه خیلی خوب بود
اینا برای شما جکه برای ما خاطره :دی
وای بچههههههههههههه
اون عکس دومییییییییییی
قلبم.....
خدااااااااااااااا

بچه ها چقد نازززززززززززننننننن........ میخواااااااااااااااااام!
پاسخ:
مال خودمه
به کسی هم نمیدمش
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ دختر حــَوا :)
این شما و این
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))
اینایی که اسم برنجشونو میذارن تورنادو, نمیدونن تورنادو لقب و کنیه و تخلص منه؟ نمیدونن تورنادو اسم وبلاگ 8 ساله ی منه؟ اینا از خدا نمیترسن؟ :(((((((

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۳ مبهم الملوک
سلام و تبریکات مبهم الملکوی به مناسبت روز دختر

وای این بجه ها عشقن...من تو حرم اینقده میبینم ...3 سال پیش یه پسر بچه دیدم ماشاالله هزار ماشاالله خیلی خوشگل بود ...یه یک ساعتی باهاش  بازی میکردم 
پاسخ:
من عاشق بچه ام :دی
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۲ آلبرت کبیر
معلوم نبود رفتی حرم یا ایجاد داستان های متفاوت :))))
پاسخ:
زیارت و ایجاد و مشاهده و نگارش و انتشار داستان های متفاوت و متنوع
تازه خیلیاشو سانسور می‌کنم
بعله روزتون مبارک
پاسخ:
ممنون :)
این مو داره آخه؟ دختره کچل ، چه بستن موهاشُ :))))
پاسخ:
دختر خودمه :دی
مامان فداش
مامان قربون موهاش

زیارت قبول خانوم
منم دعا کن
هواییم کردی شدید :)
پاسخ:
چشم
حتماً
ایشالا به زودی قسمت شما
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۳ فانتالیزا هویجوریان
:)))))

هااااا ایرانی!!
:)))))))
پاسخ:
خوبه نگفت هااااا ترک


میگن اگه به یه بدبخت بخندی، به بدبختیش دچار میشیااااااا
نخند :دی
گذاشتی خانومه بچشو با خودش ببره؟ :|
میگفتی من به اندازه چند ثانیه حق مادری به گردنش دارم خب :|
پاسخ:
آره :)))))))
من بچه مو میخوااااااااااااام :(((((((((
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۶ آلبرت کبیر
من و سانسور خیلی رابطه خوبی نداریم :|
پاسخ:
سانسور ینی جز راست نباید گفت
هر راست نشاید گفت
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۱ دختر حــَوا :)
بنظرم باید خوشحال باشی الان دیگه تورنادو یه برند حساب میشه :)))) 
فقط برند برنج هندی :)))
پاسخ:
تو که به روح اعتقاد داشتی
تو دیگه چرا
برنج تورنادو:))))
حیف نیست روی برنج های آشغال و مزخرف هندی و پاکستانی و تایلندی که نه عطری دارن نه قد میکشن و معده رو هم داغون میکنن تازه اصلا مزه هم ندارن چنین اسم وزینی رو بهشون نسبت بدن!
حیف که نمیدونم رئیس شرکتش کیه و کجاس وگرنه یه کاری باهاش میکنم که بره اسم برنجش رو عوض کنه حقا که غیر از برنج های خوش عطر و خوش پخت کشور خودمون هیچ برنج دیگه ای نباید اسمش تورنادو باشه:(((( 
پاسخ:
:))))))))))))))
ممنون
شما لطف داری
هااااااااااااااااااا خود درگیری حااااد  :|
پاسخ:
:))))
والا
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ آلبرت کبیر
هر راست نشاید گفت تا وقتی که باعث تغییر برداشت از ماجرا نشه :)
پاسخ:
اوهوم 
موافقم