پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

یکی از خانومای حاضر در مهمونی, به خیال خودش داشت بهم درس زندگی میداد,

می‌گفت روایت داریم (منبع روایت تلگرام بود) 

بر اساس روایت یه خانومه انقدر مقام و مرتبه اش والا بوده که زودتر از حضرت فاطمه وارد بهشت میشه,

ملت میپرسن مگه اون خانوم چی کار کرده؟ مگه میشه؟ مگه داریم همچین چیزی؟

میگن اون خانومه شوهرش خارکن بوده, هر روز میرفته تو آفتاب خار جمع می‌کرده

این خانومم برای ابراز همدردی, همیشه کاراشو تو آفتاب انجام میداده که شوهرشو درک کنه

همیشه هم آب گرم می‌خورده و غذای سرد و نون خشک که با شوهرش همدردی کرده باشه

ملت میگن خب؟ این خانومه دیگه چی کار کرده که زودتر از همه میره بهشت؟

میگن این خانومه همیشه دامن می‌پوشیده

یه چوبم دم در میذاشته که اگه شوهرش اومد و 

عصبانی بود و خواست اینو بزنه, سریع چوبو پیدا کنه و سریع بزنه تا از تب و تاب نیافتاده


من: :|

آخه شوهره مگه دیوانه است بیاد تو هویجوری زنشو بزنه؟

اینا چیه تو فضای مجازی برای همدیگه فوروارد می‌کنید آخه!!!

حالا هی بگین چرا تو اتاقت نشستی و از جات جم نمی‌خوری و نمیای مهمونی!!!

من دیگه وارد ریز مطلب نشدم, نپرسین مثبت 18 اش چی بود.


از صبح نان استاپ اینو گوش می‌دم: اینو


۹۴/۰۵/۰۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۲۳)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷ مستر نیمــا .
این احادیثو نمیدونم ولی حکم جهادو میدونم:پی
پاسخ:
جهاد بر زن واجب نیست شیخ!!!
:|
واقعا که ملت ِ ... اَستغفرالله...
یه بنده خدایی یه کتاب به من داد در مورد راز خوشبختی در زندگی مشترک و این چیزا، از اون جایی که "کتاب" بود دو دستی ازش گرفتم و تا رسیدم خونه شروع کردم به خوندن، کتاب جالبی بود، فصل به فصل همه چیز رو توضیح داده بود، از چگونگی انتخاب همسر (چه چیزهایی رو باید ملاک قرار داد) برای دختر و پسر گفته بود تا حقی که مرد به زن داره و برعکس و جفتشون در قبال خانواده های همسرشون دارن، آخرشم در مورد چگونگی تربیت فرزندان بود، من اینو در عرض چند ساعت خوندم بعد بردم تحویل دادم به طرف، اینکه متعجب شده بود چطور در عرض چند ساعت کتاب رو خوندم به کنار ولی تلاشش برای اینکه بعضی از مطالب ِ کتاب رو تو مخ من فرو ببره خیلی جالب بود، از کل کتاب فقط و فقط در مورد همون فصلی صحبت میکرد که زن باید به شوهرش احترام بذاره و این کار رو کنه و اون کار رو کنه، منم میگفتم آره بعد میگفتم تو یه فصل هم نوشته بود مرد باید این کار رو کنه و اینا، دوباره برمیگشت به همون فصل و میگفت آره زن این وظیفه رو داره و...
خلاصه که با زن های خود آزاری شدیم یه جماعت :|
پاسخ:
آی گفتی...
این خودآزارو موافقم
بدبختی اینجاست میذارن به حساب جهاد در راه خدا :))))
 نسرین امروز فقط پستای تو رو خوندمُ یه شوهرِ سبیبل کلفت واسم شبیه سازی میشد :/
پاسخ:
:دی
سیبیل کلفت و کچل!!!
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷ مستر نیمــا .
اتفاقا واجبه!!!! چه شیخی هستی پس که اینو بلد نیستی
از تو بعیده این حکمو بلد نباشیا :)))))

پاسخ:
:)))))
من شیخ متجدد و روشنفکرم :دی
به درجه ای از عرفان رسیدم که وقتی خودم پستو منتشر کردم میخواستم سریع بیام اولین کامنتو بذارم :))))
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۳ مستر نیمــا .
ربطی به روشن فکری نداره. این واجبه! قابل تغییرم نیست
برو از خدا بترس. میدونی که غیر از واجب بودن از منظر قانونی وظیفه هم هست!!
شیخ الوکیل الحکیم  مستر نیما :دی :)))
پاسخ:
حالا که این طوریه بذار یه حقیقتی رو بهت بگم
من الان دارم سیب زمینی سرخ می‌کنم
حالا چه اصراریه با جوب برنه شل و پل کنه زنشو :/ 
مردا دیگه اینقدا دیو دو سر نیستن. دخترم نرو تو این مهمونیا آخرش فمنیست میشیا :دی
پاسخ:
:)))))))))))) نه بابا این خانوما اصن فمینیست نبودن
فازشون مردسالاری و اینا بود
مگه اینکه برم کفری بشم کفرم دربیاد فمنیست شم
سلام
من اینو شنیدم اون چیزی رو که نگفتی هم نمیپرسم چون میدونم
واقعا من همینو شنیدم ولی نه تو فضای مجازی
واقعنی بوده اینجوری که بوش میاد
پاسخ:
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!!

والا نمیدونم ولی واقعا شنیدم خواهر

پاسخ:
چی بگم بانو!
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ مستر نیمــا .
هر چند ظهر خوردم ولی به قول اون کلیپه بخداااا تو مسلمون نیستی کریم
جای کریم باید بگم نسرین:)))))
برو از خدا بترس بروووو
پاسخ:
من این کلیپو ندیدم ولی خیلیا بهم میگن مسلمون نیستم
بذار یه سرچی کنم ببینم کلیپش چه جوریاس
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۸ مستر نیمــا .
http://www.aparat.com/v/RFd1X/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%A7%DB%8C_%D8%B7%D9%86%D8%B2_%D8%AF%D9%88_%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B7%D9%86_%D8%B3%D8%B1%D9%87_%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C_(%D8%AA%DA%A9_%D8%AF%D9%84_%D9%85%D9%86

اون وسطشه. این طنز شد کلیییی
پاسخ:
:)))))))))))
چه قدر جدی دارن دعوا میکنن باهم
:))))))))))))))))
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ فاطمه (خودکار بیک)
فکر کنم مثبت هیژده اش به دامن مربوط میشه
پاسخ:
:دی
رعایت کن بانو!
مبهم الملوک 14 سالشه هااااااااااااااااا
وااییییی چوب میذاشته دم در :))))))))))))))
بابا اینا رو فور فان باید خوند ! کسی هست که اینا رو باور کنه ؟ :|
پاسخ:
چوب نذاره چی بذاره؟
امممم. کمربند خوبه؟ :))))))

یکی دیگه از بچه ها هم اینو از یکی شنیده...

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۳ فاطمه (خودکار بیک)
والا ما رو دست کم نگیر مهندس ؛)))
من یه ده ساله هم دیدم اطلاعاتش از من بیشتر بود
پاسخ:
:))))) پناه بر خدا
آدم متاسف میشه وقتی میبینه یه حکمی رو که میشه بی مناقشه تفسیر و تنظیمش کرد، هنوز هستن آدمایی که به فاجعه بارترین حالت ممکن تفسیر و تنظیم میکنن!

بعدم نمیدونم از کودوم کورسی بحث فمینیست و عدم تساوی حقوق زن و مرد و همچین چیزایی پیش میارن!!! :|

البته من یه مطلب مشابه این درباره مادر حضرت علی اصغر (ع) خوندم، ولی فقط تا اونجاش که توی آفتاب مینشستن به یاد امام!
کلا فکر کنم ورداشتن این مطلبو یه دور چشم و ابروشو اصلاح کردن یه مشتم زدن زیر یکی از چشماش بعد منتشرش کردن! :|
پاسخ:
چی بگم والا...
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۹ فانتالیزا هویجوریان
:|||||

بعد میگن چرا به خانوما میگن عقلشون نصفه مرده!!

:||||
پاسخ:
:)))))))))))))))))
ربعش هم نیست
خمسش هم نیست
اصن عقل تو کله شون نیست

۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
چرا آهنگو از توی صندوق بیانت آپلود نکردی؟!
راحت تره و مال خوده وبته و راحت تر بهش دسترسی داری :)
پاسخ:
معمولا با پیکو فایل آپلود میکنم که اونم مال خودمه از بلاگ اسکای
البته اگه لینکش اماده باشه اپلود نمیکنم
سلام 
بعد از یه مدت اومدم و کلی تبریکات باید بگم... حسابی از خاطراتت عقب افتادم!!!
خونه ی نو و قبولی ارشدت مبارک نسرین جان :) 

از اون جایی که منم یه نمیچه شیخ هستم(البته با رعایت ادب در محضر شما شیخ کبیر ٰ:) باید بگم ) این حدیث و خیلی از احادیث این چنینی جعلی هست. همین که یه ایراد اساسی داره کلشو میبره زیر سوال! ورود به بهشت بر اساس مقام و منزلت افراد هست و هیچ جا نداریم که کسی مقامش از حضرت زهرا(س) بالاتر باشه!!!
بعد اینکه شاید اسلام افراد رو به صبر و تحمل در برابر اخلاق تند همسر تشویق کرده (که این هم به هر دو طرف هست نه تنها خانم ها) ولی هیچ وقت نگفته خودشون هم در ظلمی که بهشون میشه مشارکت داشته باشن!!!


پاسخ:
سلام
یهو میری, یهو میای
کلللللللللللللللللللللی از خاطره ها عقبی
نچ نچ نچ نچ
غیبتات اصلاً موجه نیستااااااااا :)))))
:))))
شاید یه خویشاوندی دوری با سنجد دارمو و خودم خبر ندارم :دی
 
راستی تمام نظرات وبلاگ شده! ایضا رمز پست های دخترونه!! :(
ممنون میشم دوباره واسم بفرستی! به ایمیل یا وبلاگم هر کدوم که راحت تری.
پاسخ:
الان میل میکنم برات
خاک تو سر اون زنه ، اون و باید اول از همه بفرستن جهنم چون چوب میزاشته جلوی در که شوهرش بیاد بزنتش ولی غافل از این که با این کار موجبات گناه شوهرشو فراهم میکرده!... والاااااااا

ملت چه عراجیف هایی و راحت قبول میکننا...
پاسخ:
همین چیزان که کمر اسلامو شکستن
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۶ شن های ساحل
خدایا جمیعا شفا بده...جالبه که روز به روز داره بیشتر و بدتر میشه
یعنی با یه اعتقاد محکمی یه مسائل عجیبی می گن که مخم سوت می کشه
یعنی کافیه فقط یه کتاب باز کنن ببین درست یا نه
ولی به خودشون زحمت نمی دن و حتی حاضر هستن تا جایی که می تونن از اون موضوع اشتباه دفاع کنن...
دنیای دیوانه یا همون مد ورلد
پاسخ:
:((((( اوهوم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ لولا پالوزا
:|
احیانا منبع روایت بهایی نبوده ؟
پاسخ:
می بی!
اللهم اشفع کل ....
پاسخ:
آمین یا رب العالمین
مگه میشه؟؟مگه داررریم؟؟😳😳😂😂
پاسخ:
فراووووووووووووووووون