پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۵۴۴- تو را من چشم به نوتیفیکیشنم

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰ ق.ظ

یه ویژگی دیگه‌م هم اینه از روز ازل تاکنون همهٔ پیام‌ها و پیامک‌هامو نگه‌داشتم. حتی اون وایبری که سال ۹۳ استفاده می‌کردیمو هنوز از گوشی قدیمیم پاک نکردم که پیام‌هاش پاک نشه. بعد برای اینکه پیام‌های تبریک این بزرگوار یه جا باشن، هر سال این موقع گوشی قدیمی‌مو روشن می‌کنم که پیام تبریکش کنار پیام‌های قبلیش ذخیره بشه. اینم از اون خاصیتِ گذاشتن همهٔ تخم‌مرغا تو یه سبدم ناشی میشه. حالا امسال هر چی منتظر موندم خبری نشد. هی از خودم می‌پرسیدم چرا پیامی نفرستاد؟ چرا ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد؟ که بالاخره آخرین پیامشم فرستاد :|


پیام‌های قبلیش:


۰۰/۰۱/۰۱
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۸)

۰۱ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۲۵ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

آره برا من هم  دقیقا تو این ساعت و دقیقه فرستاده :))))))

بره برنگرده :|

پاسخ:
نه دیگه برنمی‌گرده خیالتون راحت :))

ضمن اشاره به این نکته که هیچ سیاستمداری «بزرگوار» نیست، باید بگم منم مثل شمام، معمولاً کاری به آرشیو گفتگوهام (چه چت و چه اس‌ام‌اس) ندارم و نگهشون می‌دارم :)

پاسخ:
بزرگوار تو فرهنگ لغت شخصی من نقطه مقابل عزیزه. معمولاً برای غریبه‌ها و غیرصمیمی‌ها یا افراد رومخ به کار می‌برم.
گاهی وقتا هم مرورشون می‌کنم ببینم لحن اولین پیام‌هامون چه‌جوری بود.

عه! واسه من نفرستاد امسال! فکر کنم حد سواد و فرهیختگی لازم رو نداشتم برای دریافت پیامشون، قابل ندونستن :دی


بعدنوشت: همین الان اومد!

پاسخ:
برای تو هم می‌فرسته. دیده من خیلی چشم‌به‌راهم منو گذاشته تو اولویت :))

عاقا یه بعدنوشت اضافه کرده بودم به نظر قبلی. کاش از خدا یه چی دیگه می‌خواستم. :دی

پاسخ:
به فال نیک می‌گیریم این برآورده شدن حاجتمونو

الان که دانشجو دکتری شدید قشنگ میتونید این پیامها رو در قالب یه مقاله بدید بیرون. بررسی پیامهای تبریک نوروزی ح ر در طول دوران ریاست جمهوری از منظر ... :))

یادتون نره توی اکنالجمنت از من تشکر کنید :)

پاسخ:
از منظر هلیدی :))
آره اتفاقاً به این منظور هم نگه‌می‌دارم پیامامو
از نظر ویرایشی هم میشه بررسی کرد. ایراد داره پیاماش.

من دو تا وزارت اطلاعات و بهداشت روم قفل کردن. بزرگوار به من کاری نداره :))

پاسخ:
وزارت بهداشت یه بار یه پیامی فرستاده بود غلط املایی داشت. اسکرین‌شات اونم جزو سوژه‌هاییه که هنوز پست نشده.

😆 آره یادمه غلط املایی خوندم

سلام و درود دُردونه خانوم عزیز 

 

نوروز باستانی و سال نو رو بهت تبریک میگم 

 

امیدوارم ک سال 1400 قشنگترین ، شادترین و خاطره‌انگیزترین سال همراه با سلامتی و موفقیت برات باشه !

پاسخ:
سلام
ممنونم. ایشالا پر از خبرهای خوب باشه برامون