پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

وقتی ساعت سه کلاس داری و استاد تو گروه پیام میده که میشه کلاس امروزو، ساعت شش تشکیل بدیم و چهار نفر میگن فرقی نمی‌کنه و مشکلی با این ساعت ندارن و موافقن و نفر پنجم، ضمن اعلام موافقت از استاد تشکر می‌کنه و می‌گه این‌جوری به فوتبال هم می‌رسیم. استاد هم تشکر می‌کنه و در پاسخ به نفر پنجم، اون استیکره که می‌خنده و عرق شرم بر جبین داره رو می‌فرسته.

۹۹/۰۹/۲۹
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

استاد شماره 19

ن2 هم‌کلاسی دکتری

نظرات (۱۲)

۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۱ 1 بنده ی خدا

من خبر بازی امروزو بخاطر حواشی پخش گزارش دارم فقط(حتی دقیق هم نمیدونم چه ساعتیه) منتها نکته ی جالب قضیه برام استادتون بود. یعنی نکه بدباشه ها،صرفا چون همش استادایی که داشتم ازاینا بودن که بنظرشون هیچی جز کارای فوری نمیتونه تایم کلاسو جابجا کنه؛ فکرمیکردم از نظر اساتید این کار چیپیه(درصورتی که واقعا بنظرم چیپ نیست)

پاسخ:
استادمون مَرده و ما خانومیم. لابد قبل از فرستادن پیام تو دلش خدا خدا می‌کرده در جریان بازی باشیم و قبول کنیم.
تو خونهٔ ما نه بابام فوتبالیه نه داداشم. هیچ درکی از فوتبال ندارم :))
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۰ 1 بنده ی خدا

خیلی دلم میخواست تو خونه ی ما هم کسی فوتبالی نباشه.منتها اخوی به شدت فوتبالیه.
+الان تو گروه مدار، استادمون درمورد پخش بازی اطلاعیه فوروارد کرده :)))

پاسخ:
خدا رو چه دیدی، شاید مراد و امیرحسین تلافی کردن این بی‌علاقگی پدر و برادرم به فوتبالو

سلام

یکی از معایب فوتبالی نبودن همینه :d

پاسخ:
سلام
تلویزیون ما الان خاموشه حتی :)))

اون پرسپولیسی‌ای که بچگیاش باهمه کل‌کل میکرد و هیچی از فوتبال نمیدونه و حتی بازیکنای تیمشو هم منم... جالب نیست؟

پاسخ:
من تو اون مقطع زمانی که علیرضا نیکبخت واحدی تو پرسپولیس بود پرسپولیسی بودم :))
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۰ نیمچه مهندس ...

منم الان کلاس داشتم و چند نفر از استاد خواستن اگه میشه زودتر برن که فوتبال ببین و استاد اجازه داد و گفت فقط امیدوارم خودم تنها نمونم:)

پاسخ:
:)) باید به شماها نمرۀ امتیازی بده که موندین

من هنوز هم نمی دونم کدوم تیم با پرسپولیس بازی داره :/

 

پرسپولیسش رو هم دیروز فهمیدم تازه :دی

پاسخ:
من اون بازی ایران آرژانتینم ندیدم، دیگه چه انتظاری از من دارید آخه :))

منم دقیقا مثل خودت بودم.یکی از بچه ها تو گروه گفت بچه ها برای پرسپولیس دعا کنید. تازه فهمیدم امروز چه خبره

پاسخ:
متأسفانه باخت
۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۶ گیسو کمند

باختن :((((((

باید به جای اولسان هیوندای اسمشون رو بذارن اولسان بیلچه . چقدددددر لا به لای پاهای بازیکنای پرسپولیس بودن و همش بازیکنان رو مینداختن زمین :|

پاسخ:
:)) بیلچه

چه شخصیتی هم برای پرسپولیسی بودن انتخاب کردید... پس رگه‌های استقلالی دارید شما :))

پاسخ:
آره هر جا نیکبخت بود منم طرفدار اون تیم بودم :)) بعد که زندی اومد هافبک چپ تیم ملی شد و نیکبختو نیمکت‌نشین کرد، طرفدار زندی و کایزرسلاترن و راپید وین شدم :| سیزده چهارده سالم هست که ازشون بی‌خبرم :))
۲۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۰ شارمین امیریان

سلام.

منشی کلینی‌کم امروز زنگ زد به یکی از مراجعهامون که بپرسه کی برای تستش میاد، خانمش جواب داده بود و گفته بود الان داره فوتبال میبینه نمیتونم ازش بپرسم!🤦‍♀️

پاسخ:
سلام
وای عالی بوده اون مراجعت :))
صدای استادمون گرفته بود. فکر کنم داشت غصه می‌خورد.
از من ازهمه‌جابی‌خبرتر اون همکلاسیم بود که بعد از ارائه‌ش گفت ایشالا امشب بازی رو ببریم. یهو همه تو چت باکس نوشتن باختیم. حتی منم نوشتم باختیم :))
۲۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۴ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

چی، امروز بازی بوده، کجا و کجا ؟ هااا پس قرمزا باختن😂

پاسخ:
شما از ما هم ازهمه‌جابی‌خبرتری که :))

خیلیم خوب که خبر ندارین :))

چه بی‌خبر تو بی‌خبری بوده... دیروز برام سؤال شده بود چرا بابام عکس‌العملی برای فوتبال دیدن نشون نمیده و از اتاق نمیاد بیرون و هی علامت سؤاله بالا سرم می‌چرخید که بابا اتفاقی اومد و بعد یه ربع دیدن که حواسشم کامل بهش نبود تو جواب خواهرم که میگه کجا و کجاس؟ بابا با بی‌میلی میگه فک کنم زنده نیست!!!!:))) مدیونید اگه فک کنید بابام فکر کرده بود ساعت ۵ و نیم بازیه :دی

پاسخ:
من امروز صبح یک دقیقۀ اولشو از اینستا دیدم به صدای عادل