پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۹۰- برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۶ ب.ظ


توی توضیحاتش نوشته حضوری و غیرحضوری، رایگان. رزومه هم لازمه بفرستید براشون. من مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی و ایمیل و شماره موبایل و سال تولد)، سوابق تحصیلی (اسم رشته و دانشگاه و سال ورود)، عنوان پایان‌نامه و مقالات، سوابق شغلی (عنوان و مدت فعالیت)، فعالیت‌های علمی و آموزشی و مهارت‌ها (اسم نرم‌افزارهایی که بلدم باهاشون کار کنم) رو نوشتم فرستادم. فکر کنم دو صفحه ورد هم کافی باشه. معرف هم نمی‌دونم چیه. من نداشتم.

+ من حضوریاشو شرکت نمی‌کنم. یه وقت برای دیدن من به خودتون زحمت ثبت‌نام ندید :))

+ لینک ثبت‌نام

 https://www.partcollege.ai/courses/winter99/

۹۹/۰۹/۲۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۷)

۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۶ 1 بنده ی خدا

لعنتی چقدر سرفصلاش خوبه.مرسی واقعا
+از سایت cvbuilder هم میتونن برای درست کردن یه رزومه ی تر تمیز استفاده کنن اگه ایده ای ندارن که دقیقا چجوری باشه بهتره

پاسخ:
ممنونم بابت معرفی سایت :)
۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۲ فاطمه ‌‌‌‌

مرسی که معرفیش کردی. دارم فکر می‌کنم ثبت نام کنم یا نه. با یه بخشاییش آشنایی دارم و می‌دونم اگه پروژه‌ای پیش بیاد می‌تونم برم بهتر یادش بگیرم. ولی خیلی از سرفصلا رو فقط عنوانش به گوشم خورده و جذابن برام. از طرفی رایگانه و می‌گم رزومه بفرستم ببینم چی میشه :)) خوبی‌شم اینه که می‌شه اون سرفصلایی که می‌خوای رو انتخاب کنی... چرا اینقدر فرایند فکر کردنم رو توضیح می‌دم؟ :/

پاسخ:
منم دقیقاً همین فکرا رو کردم و ثبت‌نام کردم :))
۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۶ غریبه ‌‌‌‌

تشکر بابت اشتراک اطلاعات مفید🌹

پاسخ:
خواهش می‌کنم
۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۴ فیلو سوفیا

چه خوبه:)

ممنون بابت معرفی@-)

پاسخ:
خواهش می‌کنم

راستی، اسکوپوس خودبه‌خود درست شده و فایل اکسلی که می‌گیم بده رو میده :|

منم دوست داشتم پایتونش رو شرکت کنم ولی خب رزومه نداشتم آپلود کنم=)

پاسخ:
پیشنهادم اینه که با توجه به سن و سالت فعلاً از پایتون مقدماتی فرادرس و مکتبخونه و آپارات استفاده کنی تا همین اول کار زده نشی از این مبحث. 
۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۳:۴۷ فیلو سوفیا

به واقع هممون رو گذاشته بود سر کار :))

پاسخ:
آره والا :| البته بعید نیست صبح باز خراب بشه. باید تندتند خروجیایی که می‌خوامو بگیرم :))

یکم یاد دارم ولی چشم به این پیشنهاد عمل میکنم. ممنون^_^

پاسخ:
چشمت بی‌بلا