پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۷۶- از مصائب ارائۀ مجازی

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

کلیک‌رنجه بفرمایید و دانلود کنید [یازده ثانیه، دوونیم مگابایت]

فایله اگر باز نشد، از این تبدیل‌گر آنلاین می‌تونید استفاده کنید و آپلودش کنید، بعد فرمت رو تغییر بدید و هر چی که گوشیتون پشتیبانی کردو انتخاب کنید. کیفیتشو خودم عمداً آوردم پایین که اسمم و نوشته‌ها معلوم نباشه. این فایل که فیلمشو گذاشتم فایل ارائۀ پایان‌نامۀ ارشدمه که سوم آبان‌ماه بود ولی برای ارائه‌های دکتری هم همین داستانو داریم. صبح و ظهر و عصر هم فرقی نداره.

تو این فیلم، چون وانتیه داره به زبان ترکی کارشو پرزنت! می‌کنه :)) من ترجمه می‌کنم براتون. می‌فرماید که: خِردا چورَح (نانِ خُرد یا همون نون خشک)، نایلون (چیزای پلاستیکی)، آلمیون (چیزای آلومینیومی)، دَردَمیر (در و چیزهای آهنی)، یخچل (یخچال)، کابینت، پیلته (فتیله یا همون چراغ نفتی!)، کپسول!، سماور، بخاری، کُر کهنه وسایییییییل (وسایل کهنه و فرسوده. آهنگ صداشو اینجا می‌کشه). به‌واقع نمی‌دونم چرا انتظار داره ما و همسایه‌هامون اینا رو داشته باشیم و ببریم بفروشیم. نون خشک و یخچال حالا منطقیه، ولی چراغ نفتی و کپسول؟ موقعیت جغرافیاییمون هم مرکز شهره. بغل دانشگاه تبریز :|

۹۹/۰۹/۱۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۹)

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۴:۲۹ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

آره نیاز به یه اتاق عایق است.

چند روز پیش کلاس آنلاین داشتیم  نون خشکی بود که می‌آمد و می‌رفت  همش می گفتم الان میکروفونم رو فعال نکنه استاد :))

پاسخ:
اسیر شدیم به خدا :))
۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۸ معلوم الحال

انصافا من که هیچی نفهمیدم ازش. بیشتر صداش شبیه این اسباب بازیای زمان بچگیمونه. تانک که میخریدیم همینجوری توش انگلیسی (شایدم یه زبون دیگه) صحبت میکردن و ما اصلا نمیفهمیدیم. فقط صدای کیش و دیش و بوم و بنگ در میاوردیم که ساکت نباشیم.

 

کاش یخورده بیشتر میذاشتین که هم ارائتونو ببینیم هم صدای این قناری رو بشنویم. خخخخ

پاسخ:
اگه ترکی بلد بودید به‌صورت شفاف متوجه می‌شدید.
اینجا هنوز ارائه شروع نشده. داشتم اسلایدا رو شکل پی‌دی‌اف می‌کردم که بعدش ارائه بدم. خدا رو شکر موقع ارائه وانتیه ساکت بود.
اگه بخوام صدامو به اشتراک بذارم باید مثل این خلافکارا که تصویرشون شطرنجی میشه و صداشونو تغییر می‌دن، صدامو عوض کنم با نرم‌افزار :))
۱۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۲ معلوم الحال

ترکی شنیدم. ولی خب زیاد متوجه نمیشم. به نظرم وانتیه ترکیش ضعیف بود د:

 

ای بابا. ولش کنید، باز باید با paint صداتونو عوض کنید و وسطش صاعقه بندازید. راضی به زحمت نیستم.

پاسخ:
تو پست فروردین‌ماه وبلاگ بانوچه، بانوچه بعد از گفت‌وگو (مصاحبه) ازم خواست به خوانندگان یه چیزی تقدیم کنم! گفتم یه شعر برام بفرستن با صدای خودم بخونم براشون روز تولدم بفرستم. اون روز انقدر شعر خونده بودم صدام گرفته بود :))

=)))))))))))

واقعا همه اینا رو تو یازده ثانیه گفت؟ من هیچی نشنیدم صدای بلندگوش فقط معلوم بود :-))

میکی موسه چیه؟

پاسخ:
میکی‌موسه دیگه. این‌ورشم پرنسس‌ها رو چسبوندم. سیندرلا، بل، زیبای خفته :)) پنج سال پیش رو در کمدم بود، الان به دیوارهٔ میزم نقل مکان کرده. وایستا یه عکس کامل نشونت بدم. اونجا رو کمدمه :دی شش سال پیشه این عکس. دارم می‌رم خوابگاه:
۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۵ محسن رحمانی

سلام روز دانشجو برشما مبارک. روزتون مبارک.

پاسخ:
سلام. ممنون.
۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۷ هیـ ‌‌‌ـچ

پرزنت فقط ایشون! استیو جابز خدا بیامرز ادای ایشون رو در می‌آورد! :))

پاسخ:
نامبرده تو کمتر از ده ثانیه اون همه چیزو نام برد!
۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۳:۲۷ حامد سپهر

دقیقا هم موقعی پیداشون میشه که میکروفنت بازه:))

پاسخ:
:)) آره. امروزم قارچ‌فروشه اومده بود.

سلام این خیلی خوب بود...خیلی.خدا خیرت بده یه ماهه نخندیده بودم....

پاسخ:
سلام. خدا رو شکر :)) همیشه لبتون خندون