پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۴۵۵- واضح نبود

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ایمیل اومده که متن فرم تصویر ارسالی پست قبل واضح نمی‌باشد. لطفاً اصلاح شود. اسکن کارت دانشجویی نیز ضمیمه شود. اسیر شدیم به خدا گویان مجدداً مانتو شال پوشیدم (این سری رنگ انتخاباتی بایدن رو برگزیدم) و در شرایطی که به‌زور جلوی خشم و اخمم رو گرفته بودم این بار از مامان خواستم یه عکس دیگه بگیره بفرستم براشون. پای عکسم هم نوشتم به‌دلیل اینکه دانشجویان جدیدالورود هنوز کارت دانشجویی دریافت نکرده‌اند، گواهی ثبت‌نام خدمتتان ارسال می‌شود. کاش می‌فهمیدم دلیل این حد از سخت‌گیریشون چیه. آخرش نگن تا وقتی کارت دانشجویی نگرفتید ایمیل نمی‌دیم صلوات. آی کرونا، همچنان ببین کارادا.


۹۹/۰۸/۱۸
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

مامان

نظرات (۲۶)

۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۵ معلوم الحال

شما چقدر خوشبختید که کارت ملی دارید :) ایمیلم ندادن بهتون میتونید به کارت ملیتون افتخار کنید د:

 

گوگل بدبخت 15 گیگ رو هوا به همه میده. مال ما میخوان 200 مگابایت فضا بهمون بدن باید هفت پشتمون رو در بیارن تا ببینن از ایمیلشون سوء استفاده نمی کنیم :/

پاسخ:
بر طبل شادانه بکوب که همین الان ایمیل زدن و بالاخره درخواستمو استجابت کردن و ایمیل آموزشی دارم الان :|
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۳۸ معلوم الحال

امیدوارم آدرسش رُند باشه :)) 


* تا ازتون نگرفتنش یه اکانت ریسرچ گیت و گوگل اسکالر بزنید. خخخخ

پاسخ:
رنده
آره سریع رفتم ساختم و استادا و هم‌کلاسیامم دنبال کردم
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۰ محسن رحمانی

سلام 

قشنگ اخمتون تو عکس پیداست .

یعنی خودشونم نمیدونن هنوز براتون کارت دانشجویی صادر نکردن؟

پاسخ:
سلام
لابد فکر می‌کرد ورودی قدیمم و کارت دارم و تازه اقدام کردم به گرفتن ایمیل
۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۷ هیـ ‌‌‌ـچ

#ما_خیلی_خوبیم :|

۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۰:۳۶ 1 بنده ی خدا

:)) لازمه اشاره کنم یه ایمیله بابا چقدر اینقدر سخت میگیرن یا درجریانی؟
ایشالا چرخ ایمیله بچرخه برات

پاسخ:
گرفتنِ ایمیل همانا و باز کردن اکانت ریسرچ‌گیت همانا :))
و سرچ کردن اسم یه عده همانا :))
فقط امیدوارم مثل لینکدین دهن‌لق نباشه و نره بهشون بگه فلانی اومد پیجتونو شخم زد رفت :|
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۰:۴۹ مـهـ ـیـار

گوشی Xperia XA1 Ultra ، یه زمانی واسه خودش حکومت میکرد :))

البته sony Xperia sl  که قدیم داشتید هم واسه خودش یه یلی بود هااا :))

 

+ در راستای نظر یک فرد مشاهده گر عکس ها :)

پاسخ:
شما الان مدل این گوشیا رو از کجای عکس فهمیدی؟

وای :)))))

خیلی بانمکن به خدا. جدا چی تو ذهنشون می گذره؟ :))))

ولی باز خدا رو شکر که نمی‌گن حضوری باید برین :| من دانشگاه قبلی خودم رو دیدم، سطح توقعم زیر صفره :|

پاسخ:
البته یه جایی تو فرم ثبت‌نام نوشته بودن فلان روز آذر باید بیاید مدارکتونو به‌صورت فیزیکی تحویل بدید.
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۱:۱۰ مـهـ ـیـار

:)

برای یک عکاس کار سختی نیست.

پاسخ:
آفرین. خوشم اومد!
اولی گوشی فعلی مامانمه، دومی گوشی قدیمی خودم.
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۶ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

تو پراپرتیس عکس‌ها، برند و مدل گوشی رو زده :| 

پاسخ:
تو لپ‌تاپ دیده‌ام قبلاً. ولی فکر می‌کردم با ادیتی که می‌کنم پاک میشه اطلاعات. با گوشی detail رو می‌زنم چیزی نمی‌نویسه.
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۱:۲۷ مـهـ ـیـار

تازه اگر میخواید عکس هایی که با گوشی و وسیله های دیگران هم که گرفیتن براتون بگم :))

پاسخ:
تو یکی از مقاطع تحصیلیم یکی از دانشجوها سر جلسهٔ امتحان از برگه‌ش عکس گرفته بود و پخش کرده بود و گفته بود فلانی این عکسو گرفته پخش کرده. وارد جزئیات قضیه نشدم بفهمم انگیزه‌ش از این کار چی بود. هر دو تا مرحلهٔ اخراج هم پیش رفتن. ولی اخراج نشدن. معلوم بود کی راست میگه ولی کسی باورش نمیشد. داشتم فکر می‌کردم با همین روش شما به‌سادگی می‌شد فهمید عکسو کدومشون گرفتن.
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۵ 1 بنده ی خدا

:)))) نه ریسرچ گیت باتربیته.فقط سایتشنارو میگه

پاسخ دوگانه ی گلشائی یا گلشاهی بالاخره در میاد یعنی؟

پاسخ:
:)) اتفاقاً فالوش کردم. کم‌کم دارم بهش نزدیک می‌شم. البته فقط شائی رو پیدا کردم. شاهی نبود. این شاهی احتمالا یا هویت سابق شائیه، یا یه شخصیت غیرمعروف و گمنامه. ته‌توشو که درآوردم میام می‌گم. لینکدینشم دارم. اون روز می‌خواستم تو کارگاهشم ثبت‌نام کنم، ظرفیت زود پر شد :|
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۶ 1 بنده ی خدا

بنظرم حتی کم کم میتونی از خودشم بپرسی. نامحسوس البته :دی

پاسخ:
آره باید از خودش بپرسم. قبلاً از عالم و آدم پرسیدم. کسی نمی‌دونست :|

سلام ن خسته ..

آقا من میخواستم از این تریبون یک پیام انسان دوستانه به دختران عزیز دنیا بفرستم ..

اجازه هست...؟

پاسخ:
سلام
بله حتماً
راحت باشید.

خارج از پستت اومدم بگم که یک بازم مبارکه 

خوشحالم برات خیلی 🌸🤗❤

 

دو اینکه 

نخسته و خدا قوت ❤❤

آفرین ❤

 

سلام :))

سه اینکه 

سلیقه انتخاب شال و رنگ مانتو تو دوست داشتم ^__^

خیلی شیک و برازنده اته 😍😍

 

پاسخ:
سلام
قابل شما رو نداره ^-^

خب ممنون از صابخونه

میگم اقا اگه ی نفر با هزار جور بالا پایین کردن..سختی...فکر...اینا از شما محترمانه از طریق خواهرش رسما خواسگاری کرد...اگه دلتون نیست و جوابتون نه هست ...همون درجا .. ی ضرب .. بی معطلی بگین خییییر...تمام...الکی طرفو دیونه نکنید...

دستتون درد نکنه..

مرسی موفق باشید

پاسخ:
ای بابا. حالا اگه خدا بخواد و قسمت هم باشید درست میشه و بعداً همین ناز کردن‌های ایشون و انتظار کشیدن‌های شما خاطره میشه. اگرم نشد که تجربه میشه.
منم به نمایندگی از دختران سرزمینم یه پیام به پسران سرزمینم ابلاغ کنم؟

مبارک خانم دکتر عزیز😍😘

 

مرسی:*

۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۳:۳۱ ریسرچ گیت هم اطلاع میده همه چیزو....

 

واقعا نمیدونستم این همه مدت دوست داشتی اکانت ریسرچ گیت داشته باشی.... :)) 

پاسخ:
از اون کامنتاست که دوست دارم بگم جوابش طلبت 
۱۸ آبان ۹۹ ، ۲۳:۵۶ مـهـ ـیـار

یه علمی است به نام cryptography که خودش یه داستانه ...

عکس ها گاهی اوقات خیلی داستان ها رو برامون تعریف می کنند. بسیار بسیار اطلاعات در عکس ها نهفته است.

واقعا تازه میشم وقتی هیدر وبلاگتون رو میبینم.

پاسخ:
اوهوم.
تو بخش تاریخچه، این عکس‌ها رو با کیفیت بالاتری گذاشتم. تو هدر ابعاد و کیفیت پایینه.
۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۰:۱۰ البته ریسرچ گیت اغلبشو اطلاع میده نه همه شو....

چطور مگه عزیزم؟!

متوجه نشدم منظورتو..

پاسخ:
منظورم اینه که چند سال بعد می‌گم چرا انقدر ریسرچ‌گیتو دوست داشتم.
۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۰:۲۳ ریسرچ گیت :))

خب تو مثل همیشه ا‌‌شتباه برداشت کردی..

میگم اصلا مشخص نبود انقدر از عضویت تو ریسرچ گیت و امثالش خو‌شت بیاد.. چون کار پژوهشی طبق گفته های خودت قبلا انقدر برات مهم نبود..

نمیگم چرا برات مهمه..

 

ریسرچ گیت انقدرا چیز خاصی نیست، یه چیزیه که همه توش عضوند.. حالا برای هر هدفی.. 

پاسخ:
پژوهش برای من مهم نیست؟!!! من کیلوکیلو، و حتی گونی‌گونی! سابقۀ کار پژوهشی دارم مؤمن!
چیزی که من ازش بیزارم تولید بی‌خود و بی‌رویۀ مقاله‌ست وگرنه ارتباط گرفتن با دانشجوها و استادها و دانشگاه‌های مختلف رو شدیداً دوست دارم.
۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۰:۲۸ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

آقا من آقا وحید اصلا :D

پیام گوهربار   ره ره  ابلاغ بنمایین :))

پاسخ:
پیام یا توصیه‌م به شما برادران بزرگوار اینه که وقتی یه بزرگتری، استادی، امام جماعت مسجدی، مسئول دانشگاهی، خوابگاهی، دوستی، یا حالا هر کسی، ازتون می‌پرسه قصد ازدواج دارید یا نه؟ سریع نگید شرایطشو ندارم و درنرید!. بگید اگه مورد خوبی سراغ داشته باشید چرا که نه. فرصت بدید مورد خوب رو بهتون معرفی کنن. اصلاً شاید اینا فرستاده‌ای از سوی مورد خوب باشن و با شرایطتون کنار بیان.
این پیامم هم دست‌به‌دست کنید، دست مراد هم برسه :|

http://s17.picofile.com/file/8413296168/20201109_003136.png

پاسخ:
یه حس لورفتگی ترسناک و مسخره‌ای بهم دست داد :|

ببین، طبق گفته های قدیم خودت میگم، تا جایی که تو وبلاگت نشون میدادی.. کار پژوهشی رو مگه از یکی دو سال پیش شروع نکردی؟

حالا این چه بحثیه.. نمیدونم چرا یه پیام دوستانه رو انقدر بد برداشت میکنی.. 

آفرین که انقدر کار پژوهشی داری.. :))

پاسخ:
آره واقعاً. نصف شبی که صبش از ساعت 8 تا 17 لاینقطع کلاس دارم، باید ثابت کنم کار پژوهشی دوست دارم.
من ورودی مهر 94 ام، اولین کار پژوهشیمم از 12 آذر همون سال شروع کردم.

https://play.google.com/store/apps/details?id=apps.syrupy.metadatacleaner

پاسخ:
سپاس :)
۱۹ آبان ۹۹ ، ۰۵:۰۱ اقای ‌ میم

احتمالا عکس قبلی رو به خاطر اینکه ترامپ قمار باز رای نیاورده ردش کردن

سلام حتما پیگیر دریافت کد کاربری و رمز وب اف ساینس و اکپوس و گیگالیب هم بشید. البته نمی دانم دانشگاه شما در کدامشان حساب دارد. ولی بد نیست البته اگر محدودیت دانلود قرار نداده باشند.

البته برای دانلود مقاله سای هاب و کتاب هم لیبجن خوبه.

آها اکادمیا هم خوبه برای ارتباط گیری با اساتید علی الخصوص اساتید کشورهای دیگر. در تجربه خودم اساتید کشورهای دیگر خیلی بهتر جواب می دهند البته در صورتی که خود آدم بداند که برای چی ارتباط گرفته و چی می‌خواهد.

مطمئنا شما همه این موارد رو می‌دانید. برای پیام نور درخواست ایمیل دانشگاهی دادم میگه برو برنامه پیام من درخواست بده، انجا میگه اول پول بده تا عضوت کنم. این همه پول دادیم باز هم سیر نشدند.

موفق باشید

پاسخ:
سلام
چقدر خوبید شما :)
خیلی ممنون.
چشم حتماً.